• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4294 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ بهمن

ويژه

همراه اول حامي اصلي جشنواره فيلم فجر

همراه اول حامي اصلي سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر با حمايت ويژه همراه اول از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاري همزمان با چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود. اپراتور اول تلفن همراه كشور كه با شعار «همراه اول، حامي هنر ايران زمين» از بزرگترين رويداد هنري كشور حمايت كرده اين حمايت را هم‌راستا با سياست جديد خود مبني بر حمايت از رويدادها و آثار فاخر هنري و فرهنگي در كشور اعلام كرده است.سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر با حضور ۴۵ فيلم برگزار مي‌شود و ۱۴ سينما در تهران و بيش از ۵۰ سينما در ساير شهرستان‌هاي كشور آماده اكران فيلم‌هاي اين دوره هستند. همراه اول كه اخيرا به اقدامات حاميانه توجه بيشتري نشان مي‌دهد در سياست‌هاي مسووليت اجتماعي خود توجه ويژه‌اي به مقوله هنر و فرهنگ داشته كه حمايت از سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر يكي از برجسته‌ترين اقدامات اپراتور اول در اين زمينه به شمار مي‌رود.

تغيير ساختار در بانك صنعت

اعمال تغييرات ساختاري براي كارآمد‌تر كردن فرآيندها در بانك صنعت و معدن انجام شد و مديران جديد به منظور ارتقاي بهره‌وري و بهبود فرآيندهاي عملياتي منصوب شدند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، لزوم تجديد نظر در ساختار سازماني اين بانك به دليل اصلاح فرآيندها در جهت ارايه خدمات مطلوب به مشتريان متناسب با شرايط جديد، تغييرات ايجاد شده در محيط كسب و كار و عدم اصلاح ساختار سازماني در دهه گذشته مطرح شد. الزام قانوني در «برنامه ششم توسعه» براي حذف واحدهاي غيرضروري، كاهش سطوح مديريتي و كاهش پست‌هاي سازماني و «سياست‌هاي دولت تدبير و اميد» در راستاي كوچك‌سازي ساختار سازمان‌ها از ديگر دلايل اصلاح ساختار سازماني اين بانك بوده است كه براي اجراي اين الزامات و پس از اخذ نظرات كارشناسي، موضوع تغيير ساختار در جلسه هيات‌مديره بانك نهايي و تعدادي از مديران اين بانك در ساختار جديد انتخاب شدند.

مسابقه اينستاگرامي بانك ملت

بانك ملت به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، مسابقه عكس‌هاي بانكي را در اينستاگرام برگزار مي‌كند.

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين مسابقه كليه كاركنان شاغل و بازنشسته نظام بانكي كشور مي‌توانند تصاوير خاطره‌انگيز يا سوژه محور خود در محيط كار بانك يا ماموريت‌هاي بانكي را همراه با پي‌نوشت (كپشن) مورد نظر به صفحه اختصاصي اين مسابقه ارسال كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون