• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4298 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ بهمن

ويژه

حضور رزم‌حسيني در خراسان رضوي آغاز شكوفايي

وزير نيرو گفت: حضور عليرضا رزم‌حسيني در جايگاه استانداري خراسان رضوي آغاز شكوفايي در مديريت آب و انرژي اين خطه خواهد بود. رضا اردكانيان در مراسم توديع و معارفه مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي افزود: رزم‌حسيني از شايسته‌ترين همكاران در مديريت منابع آب و انرژي است. وي با بيان اينكه ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي وي، در استان كرمان بسيار موفق بوده و آثار بسيار ارزشمندي در اين منطقه از كشور در برداشته است،

اظهار كرد: زماني كه وي استان كرمان را ترك كرد بسيار متاسف شديم اما حضور رزم‌حسيني در خراسان رضوي آغاز دوران شكوفايي در مديريت آب و انرژي اين استان و مناطق هم اقليم اين منطقه خواهد بود. وي تصريح كرد: استاندار خراسان رضوي برنامه‌هاي تفصيلي خود را در حوزه مديريت آب و انرژي ارايه دهد و هر اختياري كه تفويض آن غيرقانوني نباشد در حوزه مديريت آب و انرژي به وي واگذار مي‌كنم.

 

مراسم امضاي تفاهمنامه همكاري پول مجازي ققنوس برگزار شد

دكتر پرويزيان در مراسم رونمايي از شبكه عرضه توكن بر بستر بلاك‌چين گفت: نيروي فكري و توان و ظرفيت‌هاي انديشه‌اي بسيار خوبي در كشور وجود دارد كه به رشد و توسعه اقتصادي كشور كمك مي‌كند و اين بستر نيز حاصل اين ظرفيت علمي است. به گزارش روابط عمومي بانك پارسيان، در مراسم امضاي تفاهمنامه همكاري پول مجازي ققنوس كه عصر سه‌شنبه 9 بهمن با حضور رييس مركز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضاييه در هتل اسپيناس پلاس تهران و به ميزباني چهار بانك ايراني به منظور عرضه توكن با پشتوانه طلا بر بستر بلاك‌چين رونمايي شد، دكتر كورش پرويزيان گفت: ما بايد روندهاي تغيير در اقتصاد فعلي دنيا را بهتر درك كرده و به آن سمت حركت كنيم و در اين زمينه لازم است كه انديشمندان و همكاران شبكه بانكي و همكاران حوزه ‌آي‌تي و شركت‌هايي كه در اين زمينه در حال فعاليت هستند، پيشگام حركت جديد شبكه ققنوس و رشد بانكداري نوين براي اثرگذاري بهتر بر آينده شبكه بانكي و صنعت بانكداري كشور باشند. وي ادامه داد: براي توليد ثروت ديگر نمي‌توان به منابع قديمي و سنتي اتكا داشت و در كنار آنها لازم است كه براي توليد ثروت و رفاه، به ظرفيت بالاي سرمايه انساني و نيروي فكري كه در جامعه وجود دارد، توجه كنيم و بايد اين ظرفيت را جست‌وجو كنيم و آينده‌اي بهتر از گذشته داشته باشيم. وي تصريح كرد: سپيدنامه ققنوس كه در اساطير ايران، مصر، يونان و چين وجود دارد، مي‌تواند يك تمدن جديد محسوب شود كه بتواند به اقتصاد ملي در كنار حاكميت كمك كند. ولي‌الله فاطمي، مديرعامل ققنوس با اشاره به ويژگي‌هاي اين بستر گفت: بستر «ققنوس» به عنوان پلت‌فرم اقتصاد ديجيتال با كمك بانك‌هاي ملت، ملي، پاسارگاد و پارسيان و هلدينگ‌هاي فناوري اطلاعات اين بانك‌ها توليد شده و زمينه عرضه توكن به صورت گسترده براي انواع دارايي‌ها را فراهم مي‌كند.

وي با بيان اينكه توكن اوليه بر اساس طلا صادر مي‌شود، اظهار كرد: هدف اصلي ما توكنايز كردن دارايي‌هاي ملكي به ويژه اموال مازاد بانك‌ها است كه در فاز بعدي ساير دارايي‌هاي پولي و سرمايه‌اي را در برمي‌گيرد.

فاطمي افزود: تفاوت توكن اين است كه مي‌تواند در قالب كيف پول در اختيار مردم قرار گيرد و ما مي‌خواهيم به سرعت بخشيدن در نقل و انتقالات سرمايه‌اي، هيجان بيشتري را به مردم تزريق كنيم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون