• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4300 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن

تشريح اولويت‌هاي بودجه ۹۸ شهرداري تهران

شهردار تهران صبح ديروز لايحه بودجه سال ۹۸ شهرداري تهران را تقديم شوراي شهر كرد.

پيروز حناچي صبح يكشنبه‌ با حضور در صحن شوراي اسلامي شهر تهران با تقديم لايحه بودجه ۹۸ شهرداري تهران به هيات رييسه گفت‌: همه تلا‌ش‌مان را كرديم كه لايحه بودجه سال ۹۸ با تاثيرپذيري درست از وضعيت موجود تدوين شود كه خوشبختانه امروز توانستيم اين لايحه را تقديم هيأت رييسه كنيم.

شهردار تهران با اشاره به اينكه تلاش شد در برنامه جاري در كنار نوسانات ارزي، ديون و ازدحام نيروي انساني كه از مشكلات جدي شهرداري است، بودجه را به خوبي بنويسيم كه بر همين اساس شاهد رشد ۹ درصدي بودجه عمومي بوديم، تصريح كرد: 3 سال سقف بودجه ثابت نگه داشته شد و اين با توجه به اتفاقات اقتصادي به سختي امكان‌پذير است و بر اين اساس شاهد رشد 8 درصدي هزينه‌ها، 3 درصدي رشد تملك، ۹ درصدي رشد تملك مالي و ۱۱ درصدي رشد بودجه شركت‌ها در لايحه بودجه ۹۸ هستيم.

شهردار تهران با اشاره به اينكه ما سقف بودجه را ۱۸ هزار و ۹۳۰ ميليارد تومان در نظر گرفته‌ايم، گفت‌: در بخش حمل و نقل عمومي و ريلي شاهد افزايش بودجه هستيم تا بتوانيم وضعيت آلودگي و ترافيك را بهبود ببخشيم. پيروز حناچي در پايان لايحه بودجه ۹۸ شهرداري تهران را به هيات رييسه شوراي شهر تقديم كرد. ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون