• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4306 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ بهمن

خبر

طرح جديد نمايندگان براي نحوه سوال از وزرا

رييس كميسيون تدوين‌ آيين‌نامه داخلي مجلس از طرح جديد نمايندگان براي تغيير نحوه سوال از وزرا در صحن علني پارلمان خبر داد و گفت: برخي از نمايندگان طرحي را تدوين كرده‌اند تا اگر وزيري از نمايندگان 3 كارت زرد دريافت كرد به صورت اتوماتيك استيضاحش در پارلمان كليد بخورد. به گزارش تسنيم، غلامرضا كاتب گفت: در آيين‌نامه داخلي مجلس ساز و كار مناسبي براي طرح سوال از وزرا وجود ندارد كه در حال اصلاح اين موضوع در كميسيون هستيم. او ادامه داد: در طرح تدوين شده از سوي نمايندگان ذكر شده پس از اينكه وزيري از نمايندگان 3 كارت زرد دريافت كرد، بدون سير قانوني و بررسي در كميسيون مربوطه استيضاح وزير با امضاي 10 نماينده در اولين فرصت در صحن مجلس برگزار شود.

 

چهارمين جلسه محاكمه محيط زيستي‌ها برگزار شد

به گزارش ايلنا چهارمين جلسه محاكمه متهمان جاسوسي از مراكز نظامي كشور صبح ديروز به صورت غيرعلني در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي و با حضور مستشار دادگاه برگزار شد. در اين جلسه از دادگاه كه وكلاي تعييني متهمان نيز در آن حضور داشتند، نماينده دادستان تهران در ادامه بخش‌هاي ديگري از كيفرخواست پرونده را قرائت كرد.

همزمان ايرنا از عدم حضور نيلوفر بياني يكي از فعالان محيط زيستي در جلسه دادگاه خبر داد كه به نظر مي‌رسد اين تصميم به دليل اعتراض‌هاي او در دو جلسه نخست و اختلال در روند قرائت كيفرخواست اتخاذ شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون