• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4310 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ بهمن

تقدير ۱۸۴ نماينده از سپاه براي توقيف كشتي‌هاي صيد «ترال»

عضو هيات رييسه مجلس بيانيه ۱۸۴ نفر از نمايندگان در حمايت از حركت انقلابي و جهادي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در توقيف و برخورد با كشتي‌هاي صيادي خارجي را قرائت كرد. احمد اميرآبادي فراهاني، عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني ديروز قوه مقننه، بيانيه 184 تن از نمايندگان در حمايت و تشكر از حركت انقلابي و جهادي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در توقيف و برخورد با كشتي‌هاي صيادي خارجي را قرائت كرد.

متن بيانيه به شرح زير است:

امروز سپاه پاسداران در تمامي عرصه‌هاي دفاعي، فرهنگي، اجتماعي و حتي كمك به معيشت مردم و اشتغال پيشتاز بوده و بسي جاي خوشحالي و خرسندي است كه اين مجموعه همواره در بسياري از زمينه‌ها برگ زريني به افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران افزوده است. اخيرا صيادان مناطق جنوب كشور دغدغه‌هايي داشتند كه كشتي‌هاي خارجي با حمايت سازمان شيلات و با سيستم‌ها و تجهيزات پيشرفته انواع گونه‌هاي آبزيان را صيد مي‌كردند و اين اقدام ضمن آسيب جدي به زيستگاه آبزيان، ماهيان منطقه و صيادان سنتي، باعث افزايش قيمت ماهي و ضعف اشتغال در دريا شده است. اين اقدام بجا و شايسته سپاه انقلاب اسلامي ايران به عنوان اقدامي جهادي و انقلابي از سوي فرزندان ملت در نيروي دريايي سپاه مقتدر انقلاب اسلامي، بارقه‌اي از اميد و باور را در مردم به ويژه صيادان منطقه ايجاد كرد و اطمينان به نيروهاي مسلح، خاص سپاه را بيش از گذشته نمايان ساخت.

اميد است دستگاه قضايي نيز اشد مجازات را براي كساني كه با استفاده از رانت‌ها، قصد اخلال و نارضايتي در مردم را داشته و دارند را اعمال نمايد.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به نمايندگي از ملت ايران اسلامي ضمن تشكر و قدرداني از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروهاي تحت امر به ويژه نيروي دريايي، از خداوند متعال موفقيت روزافزون و توفيق خدمت صادقانه به مردم عزيز را مسئلت داريم. تسنيم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون