• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4311 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ اسفند

ويژه

تقدير و اهداي تنديس مدير نمونه به مدير عامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه

در اولين نشست هم‌انديشي مديران و دستگاه‌هاي اجرايي، توليدكنندگان، سازندگان، پيمانكاران و مشاوران صنعت حمل و نقل مهندس فرنوش نوبخت، نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از طرف انجمن علمي و مهندسي حمل و نقل ريلي به عنوان مدير نمونه حمل و نقل ريلي معرفي و تنديس يادبودي اهدا شد. مهندس فرنوش نوبخت هدف اصلي كانون را برقراري ارتباط بين صنعت و توليدكنندگان بيان كرد و افزود: با راه‌اندازي اين كانون توليدكنندگاني كه به دنبال حضور در بازار و يا بازار بهتر هستند، مي‌توانند ارتباط خوب و محكمي را با صنعتگران برقرار كنند.

وي با اشاره به اينكه درحال حاضر شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه ارتباط خوبي با توليدكنندگان در حوزه دانشگاهي با دانشگاه صنعتي شريف به عنوان مشاور دارد، تصريح كرد: كانون دانش، صنعت و بازار مي‌تواند اين ارتباط را بهتر و قوي‌تر كند.

وي گفت: ما به دنبال اين هستيم تا با توليدكنندگاني كه دانش محور هستند، كار كنيم چراكه توليد بر پايه دانش هيچ‌وقت متوقف نمي‌شود.

 

تجليل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از خانواده معظم شهدا

مراسم تجليل و تكريم فرزندان شاهد به همراه مادران با عنوان تكريم شقايق‌ها 30 بهمن ماه 97 با حضور خانواده محترم شهدا، سردار پاسدار حاج‌علي فضلي، دكتر جلالي مديركل محترم امور ايثارگران شهرداري تهران، مجتبي سالك رييس سازمان بسيج شهرداري تهران و معاونين و مديران شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه برگزار شد.

سردار فضلي در حاشيه مراسم تكريم شقايق‌ها ضمن ابراز خرسندي از حضور در كنار خانواده محترم شهدا، همسران و فرزندان گفت: خداوند را شاكريم كه روزي ما شد تا در مجلس تجليل از خانواده شهدا حضور داشته باشيم.

وي تصريح كرد: اهميت و نقش شهدا و ايثارگران در پيشرفت و بقاي جمهوري اسلامي ايران فراموش ‌شدني نيست و همه اين عزيزان بر گردن ما حق دارند.

در پايان اين مراسم از 39 نفر از خانواده‌هاي معزز شهداي شاغل در شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه به همراه مادران ايشان تجليل و تقدير شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون