• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4321 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند

ويژه

ساعت كار خط ۵ متروي تهران و حومه يك ساعت افزايش يافت

محسن محمديان، مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: با توجه افزايش حجم سفر در خط ۵ متروي تهران و حومه و به منظور خدمات‌رساني هر چه بهتر به شهروندان و مسافران محترم، ساعت پايان كار در اين خط از امروز (يكشنبه 12 اسفند 97) تا پايان سال از ساعت 30: 21 به 30: 22 افزايش يافت.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، محسن محمديان افزود: به منظور تسهيل در تردد و رفاه حال شهروندان و مسافران محترم استان البرز كه براي خريد به تهران سفر مي‌كنند، خدمات خط ۵ متروي تهران، از تهران به كرج و بالعكس تا ساعت 30: 22 خواهد بود. خط ۵ متروي تهران از ايستگاه تهران (صادقيه) آغاز و تا گلشهر در استان البرز امتداد دارد و ساعت فعاليت آن از ساعت 5 صبح تا ساعت 21:30 است كه با توجه به افزايش تقاضاي سفر، خدمات اين خط تا پايان اسفند ماه ۹۷ تا ساعت 22:30 دقيقه افزايش خواهد داشت.

شهرداري ساري به شعار حضور حداكثري بانوان عمل كرد

مهدي عبوري يكي از عمده‌ترين راه‌هاي رشد و شكوفايي و تعامل جامعه را افزايش حضور بانوان در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي عنوان كرد و اظهار داشت: بدون ترديد يكي از عوامل رشد جامعه افزايش حضور بانوان در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي است كه اين مهم با همت جريان عملگرايي در مسير توسعه و پيشرفت شهر اتفاق افتاده است. شهردار ساري، اعتقاد مديريت شهري به استفاده از توانمندي بانوان را زمينه‌ساز رشد و شكوفايي سازماني دانست و گفت: مجموعه مديريت شهري خدمات فراواني را براي بانوان شهر انجام داده است؛ساخت 15 پارك در اين دوره مديريت شهري و اجراي عمليات ساخت باغ بزرگ بانوان براي استفاده بانوان شهر در راستاي اميدآفريني، نشاط و شادابي از جمله اقدامات مديريت شهري و عملگرايي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون