• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4321 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند

تقسيم مدال‌ها در جام دانكلوف

در جام دانكلوف كشورهاي بسياري حاضر شده و ستاره‌هاي زيادي به ميدان رفتند. تقسيم مدال‌ها نشان داد كه اين جام چه از نظر كمي و چه از نظر كيفي در سطح مطلوبي برگزار شد. البته به رسم سنت ديرين سهم طلاي امريكا، ايران و روسيه به عنوان ابرقدرت‌هاي اين رشته بيشتر بود. امريكايي‌ها با سه طلا، ايران و روسيه هر كدام با دو طلا، هفت نشان زرين از 10 طلاي ممكن را از آن خود كردند. اگر رضا يزداني به فينال مي‌رسيد و با كايل اسنادير مصاف مي‌داد رقابت اصلي بين ايران و امريكا بود. البته ايران تنها با چهار نماينده راهي بلغارستان شد و عملكرد خوبي در اين جام داشت. غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي برنامه مناسبي براي شاگردان خود دارد و معلوم است كه با فكر راهي جام دانكلوف شد و از همين حالا به فكر مسابقات جهاني والمپيك است.

رده‌بندي نفرات اول تا سوم اوزان دهگانه جام دانكلوف در سال ۲۰۱۹ به شرح زير است:

وزن ۵۷ كيلوگرم: ۱- بكا بوجياشويلي از گرجستان ۲- سليمان آتلي از تركيه ۳- گئورگي والنتينوف از بلغارستان و آرمن آراكليان از اوكراين.

وزن ۶۱ كيلوگرم: ۱- نورالسلام سانايف از قزاقستان ۲- سانديپ تومار از هند ۳- آريان تيوترين از روسيه و ولاديمير بوروكوف از اوكراين.

وزن ۶۵ كيلوگرم: ۱- باجرانگ از هند ۲- جردن اوليور از امريكا ۳- برنارد فوترل از امريكا و نيورهان اسكرابين از بلاروس.

وزن ۷۰ كيلوگرم: ۱- الياس بك بولاتوف از روسيه ۲- آنزور زاكويف از روسيه ۳ -جيمز گرين از امريكا و ويكتور راسادين از روسيه.

وزن ۷۴ كيلوگرم: ۱- جردن باروز از امريكا ۲- بكزاد عبدالرحمانوف ۳- ياكوپ گور از تركيه و فرانك چاميزو از ايتاليا ۵- مصطفي حسين‌خاني از ايران و عمرپاشايف از بلغارستان.

وزن ۷۹ كيلوگرم: ۱- الكساندر ديارينگر از امريكا ۲- ناژمودينوف از روماني ۳- ساناكويف از روسيه و نيكا كچادزه از گرجستان.

وزن ۸۶ كيلوگرم: ۱- حسن يزداني از ايران ۲- علي شعبانوف از بلاروس ۳- بوريس ماكويف از اسلواكي و آخمد آيبويف از فرانسه.

وزن ۹۲ كيلوگرم: ۱- ماگومد قربانوف از روسيه ۲- ايراكلي سيتوري از گرجستان ۳- ابراهيم بلوكباشي از تركيه و مايكل ماچياولو از امريكا.

وزن ۹۷ كيلوگرم: ۱- كايل اسنايدر از امريكا ۲-والري آندريتسف از اوكراين ۳- رضا يزداني از ايران و مورازي چديليدزه از اوكراين.

وزن ۱۲۵ كيلوگرم: ۱- پرويز هادي از ايران ۲- الكساندر خوتسيانيوسكي از اوكراين ۳- دانيل ليگتي از مجارستان و سايد گاميدوف از روسيه.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون