• 1404 شنبه 20 ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
fhk; whnvhj بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 4324 -
  • 1397 پنج‌شنبه 16 اسفند

ويژه

همراه اول برترين شركت ايراني در مديريت فناوري و نوآوري

همراه اول با كسب بالاترين امتياز موفق به دريافت تنديس ششمين دوره جايزه ملي مديريت فناوري و نوآوري ايران شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران روز سه شنبه ۱۴ اسفندماه مراسم اختتاميه ششمين دوره جايزه ملي مديريت فناوري و نوآوري (IRAMIT) با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد. در اين مراسم همراه اول به عنوان اپراتور پيشرو در پياده‌سازي نظام مديريت فناوري و نوآوري در اولين حضور خود موفق شد به عنوان اولين شركت ايراني با بالاترين امتياز، تنديس جايزه را از آن خود كند. در مراسم اختتاميه ششمين دوره جايزه ملي مديريت فناوري و نوآوري كه همزمان با اولين رويداد متنوع‌سازي اكوسيستم استارت‌آپي و با همكاري ستاد توسعه فناوري‌هاي حوزه اقتصاد ديجيتال و هوشمندسازي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري برگزار شد، مرتضي طاهري‌بخش، معاون فني و توسعه شبكه اپراتور اول ضمن ايراد سخنراني، تنديس اين دوره از جايزه را نيز به نمايندگي از همراه اول دريافت كرد. اين جايزه با هدف ارايه يك مدل بلوغ براي ارتقاي قابليت‌هاي فناوري و نوآوري در سازمان‌ها طراحي شده است و بر اساس مدل‎هاي سه‌گانه ارزيابي در سطوح شركت‌هاي هلدينگ، بنگاه‌هاي توليدي و خدماتي و شركت‌هاي كوچك فناوري محور اقدام به ارزيابي كرده تا سازمان‌ها بتوانند با شناخت چالش‌هاي خود در هر مرحله، گام‌هايي به سوي رقابت‌پذيري پايدار در اقتصاد ملي بردارند. يادگيري فناورانه و تلاش شركت‌ها براي حركت در مسير تعالي فناوري و نوآوري، اصلي‌ترين رسالت جايزه است. شركت ارتباطات سيار ايران نيز به عنوان پرچم‌دار حوزه ارتباطات كشور به صورت منسجم و با مشاوره نخبگان داخلي از سال ۹۶، اقدام به تدوين، استقرار و بهبود نظام مديريت فناوري و نوآوري خود كرده است و توانسته به عنوان سازماني موفق و پيشرو در اين حوزه، تبديل به يك اپراتور مرجع در حوزه مديريت فناوري در كشور شود. گفتني است اپراتورهاي پيشرو در دنيا، همواره هم از منظر استراتژيك و هم از منظر عملياتي، سرمايه‌گذاري ويژه‌اي روي مديريت فناوري‌هاي خود شامل رصد، شناسايي، ارزيابي و انتخاب، توسعه، بهره‌برداري، منسوخ‌سازي و يادگيري فناوري داشته‌اند و آن را عامل رشد و تداوم اصلي كسب و كارهاي خود معرفي مي‌كنند.

آغاز ارايه بسته‌هاي مقرون به صرفه پيامك همراهي

مشتركين اپراتور اول مي‌توانند با خريد بسته‌هاي 30 روزه پيامك همراهي هزينه‌هاي خود را كاهش دهند. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران از روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه ارايه بسته‌هاي 30 روزه پيامك همراهي در حجم‌هاي مختلف (فارسي و انگليسي) آغاز شده و براي اغلب مشتركين دائمي و اعتباري قابل فعالسازي است. در اين سرويس نيز مشابه طرح‌هاي مكالمه و اينترنت همراهي به هر يك از مشتركين متناسب با الگوي مصرف پيامك آنها در ماه‌هاي اخير، بسته مختص آنها با حجم و قيمت مشخصي پيشنهاد داده مي‌شود. همراه اولي‌ها مي‌توانند براي مشاهده و فعالسازي بسته‌هاي پيامك همراهي كد *۱۰۰۰*۴۱# و براي استعلام وضعيت بسته پيامك همراهي كد *۱۰۰۰*۴۰# را شماره‌گيري كنند. بسته پيامك همراهي رزرو خودكار ندارد؛ اما امكان رزرو بسته هدف توسط مشترك وجود دارد. فعالسازي همزمان بسته‌هاي پيامك همراهي با هر يك از بسته‌هاي تركيبي كه شامل پيامك هستند امكان‌پذير است و اولويت مصرف با بسته‌اي خواهد بود كه زودتر به اتمام مي‌رسد.

توسعه فرهنگ ديجيتالي يك ضرورت است

مديرعامل همراه اول توسعه فرهنگ ديجيتالي را ضرورتي انكار ناپذير دانست.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، حميد فرهنگ مديرعامل همراه اول امروز ۱۵ اسفند ماه در همايش «همسويي راهبردي نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي همراه اول» كه در مركز همايش‌هاي سازمان صداوسيما برگزار شد، از اهميت ماموريت پنج ساله دوم همراه اول با عنوان «تحقق روياي ديجيتال» گفت و از نمايندگان فروش خواست تا در راستاي پياده‌سازي اين ماموريت همگام با شركت گام بردارند.

مديرعامل همراه اول گفت: قطعا در سال آينده به سمت اجراي برنامه پنج ساله دوم شركت مي‌رويم و «تحقق روياي ديجيتال» را سرلوحه فعاليت‌هاي‌مان قرار خواهيم داد كه در اين مسير ۳۰۰ پروژه تعريف كرده‌ايم. وي ادامه داد: بعضي از پروژه‌هاي اين ماموريت در حوزه كاري دفاتر و نمايندگي‌هاست و در چشم‌اندازي كه براي دستيابي تعريف كرده‌ايم، نقش آنها ديده شده است. فرهنگ ضمن اشاره به تغيير ذائقه و سليقه كاربران در استفاده از ابزارهاي ارتباطي و خدمات تعريف شده در اين عرصه عنوان كرد: صنعت اپراتوري و موبايل، فضاي «ديجيتالي» را پيش‌رو دارد. از آن جهت كه اغلب كاربران در زمان كنوني با سرويس‌هاي متعددي در حوزه‌هايي نظير حمل‌ و نقل مواجه هستند و خدمات‌شان را به صورت آنلاين دريافت مي‌كنند؛ شايد ديگر راضي به دريافت خدمات اپراتوري به صورت فيزيكي و مراجعه حضوري به دفاتر نباشند. وي خاطرنشان كرد: علاوه بر اين تغيير رفتار و ذائقه، سال گذشته نيز صنعت كشور با گرفتاري‌هايي نظير تورم و افزايش نرخ ارز مواجه بود كه تاثير مستقيمي بر فضاي كسب ‌و كارها داشت. مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران تصريح كرد: اما خوشبختانه همراه اول توانست با همكاري نمايندگي‌ها و دفاتر اهداف ترسيمي‌اش را محقق سازد و لذا از اين به بعد هم نبايد نگران كسب‌ و كارشان باشند؛ زيرا در ماموريت جاري راه‌حل‌هايي را در نظر گرفته‌ايم تا كسب‌وكار آنها دچار آسيب نشود. فرهنگ تغيير رفتار مشتركان موبايل را در فضاي صنعت ديجيتال امري طبيعي دانست و گفت: بسياري از خدماتي كه قبلا با مراجعه حضوري مشتركان به دفاتر انجام مي‌شد به واسطه تجارب جديد كه در استفاده از خدمات حوزه بانكي، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبكه‌هاي اجتماعي كسب كرده‌اند، ديگر رضايت‌بخش نيست و توسعه فرهنگ ديجيتالي يك ضرورت است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون