• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4333 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ اسفند

شوراي شهر از تخلفات «محيط زيستي» چشم پوشي نمي‌كند

زهرا صدراعظم نوري، رييس كميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر تهران جدي كردن موضوع حفظ محيط زيست شهري و اولويت‌بخشي مسائل محيط زيستي را از جمله اهداف اصلي شوراي اسلامي شهر تهران دانست و گفت: در واقع شوراي پنجم شوراي محيط زيستي است كه به هيچ عنوان در مسائل محيط زيستي از تخلفات چشم‌پوشي نمي‌كند. به گزارش ايسنا صدراعظم نوري در نشست مديران و كارشناسان حوزه محيط زيست شهرداري تهران كه با حضور صدرالدين عليپور مديركل محيط زيست و توسعه پايدار، اصغر عطايي مديركل امور خدمات شهري، روسا و كارشناسان محيط زيست مناطق ۲۲گانه شهرداري تهران برگزار شد، تاكيد كرد: همه طرح‌هاي شهري بايد تاييديه محيط زيست داشته باشند. او با بيان اينكه دغدغه‌هاي محيط زيست شهر تهران بايد اولويت زندگي همه ما باشد؛ گفت: شهرداري تهران به عنوان بخشي از مديريت كشور، چه در سطح برنامه‌ريزي و چه در سطح اجرا الگويي ملي به شمار مي‌رود.

صدراعظم نوري با اشاره به فعاليت كانون‌هاي محيط زيست ۳۵۴ محله شهر تهران گفت: به علت ساختار و جايگاه ايجاد شده در مناطق ۲۲ گانه مي‌توان فعاليت‌هاي مهم و موثرتري انجام داد.

 


نمونه‌برداري از آب قنات «كن»
به منظور حفظ حيات درختان

رييس اداره محيط زيست و توسعه پايدار منطقه 5 جلوگيري از خشك شدن درختان مجاور قنات كن كه از اين آب تغذيه مي‌شوند را مهم دانست و گفت: در تلاش هستيم تا با بررسي و نمونه‌برداري از آب قنات، محيط زيست را از آلودگي مصون و از خشك شدن درختان محدوده جلوگيري كنيم. ساناز فتحي به همراه رييس اداره پايش محيط زيست شهرداري تهران از محله كن و انبار نفت بازديد كرد. اين بازديد به منظور پايش آب قنات‌هاي كن و بررسي آلودگي نفتي آن و نمونه‌گيري توسط آزمايشگاه محيط زيست انجام شد. او با اشاره به اهميت نگهداري و حفظ باغات كن، محله كن را از قديمي‌ترين محلات تهران دانست كه در غرب تهران ريه تنفسي شهر محسوب مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون