• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4348 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران:

تئاتر نصر ميراث‌دار پيشينه تئاتر كشور است

برزين ضرغامي، مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران در بازديد از تئاتر نصر گفت: مرمت و بازسازي بناهاي تاريخي از سياست‌هاي شوراي شهر و شهرداري تهران براي حفظ ميراث فرهنگي و تاريخي اين شهر است. به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان زيباسازي شهر تهران، ضرغامي با بيان اين مطلب افزود: تئاتر نصر بخشي از تاريخ فرهنگ و هنر كشور است و تاكيد دكتر حناچي شهردار تهران نيز بر بازسازي و مرمت اين بناي تاريخي است.

وي ادامه داد: پس از مرمت و بازسازي بر اساس ايده و نگاه اصلي، تئاتر نصر موزه تئاتر ايران خواهد شد. اين موزه در واقع بخشي از تاريخ و پيشينه تئاتر كشور مي‌شود و به نظرم اين كار مناسبي است و ضرورت هم دارد تا با فعاليت‌هايي كه در آينده براي اين محل طراحي خواهد شد مردم با تاريخ تئاتر ايران كاملا آشنا شوند.

ضرغامي‌ تصريح كرد: اين اقدام كم و بيش در تهران آغاز شده و بناهاي زيادي هستند كه عمدتا بناهاي تاريخي و جزو ميراث كشورند و كساني كه اين بناها را به‌روز كرده و استفاده مي‌كنند در بخش خصوصي فعاليت دارند. قاعدتا هر چه مردم بيشتر در اين حوزه ورود كنند تعداد بناهاي بيشتري را مي‌توان حفظ كرد و هم اينكه مردم دغدغه بيشتري دارند و امكان استمرار و ادامه اين كار از اين راه بيشتر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون