• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3216 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ فروردين

بي‌توجهي به نكات ايمني حادثه آفريد

مرگ 4 كارگر نيروگاه برق شيروان در سقوط از ارتفاع 50 متري

چهار كارگر نيروگاه برق سيكل تركيبي شيروان به دليل سقوط از ارتفاع 50 متري جان خود را از دست دادند.
اين حادثه ساعت 14 روز پنجشنبه در حالي رخ داد كه پنج كارگر مشغول كار در قسمت برج خنك‌كننده اين نيروگاه و جابه‌جايي قالب‌هاي بدنه بتن‌ريزي شده آن بودند كه ناگهان از ارتفاع 50 متري به پايين سقوط كرده و چهار نفر از آنها جان خود را از دست دادند. در اين حادثه يك كارگر نيز به‌شدت مجروح و به بيمارستان امام علي (ع) بجنورد منتقل شده است.
محمد عوض‌زاده، معاون فرماندار شهرستان شيروان درباره اين حادثه گفت: به محض وقوع اين حادثه نيروهاي امدادي اعم از آتش‌نشاني و هلال احمر در محل حاضر و كار انتقال مصدوم اين حادثه و اجساد جان‌باختگان را انجام دادند. دو نفر از جان‌باختگان اين حادثه از اهالي شيروان و دو تن ديگر از اهالي رشت و اردبيل هستند. به گفته عوض‌زاده، مصدوم اين حادثه كه او نيز از اهالي اردبيل است ابتدا به بيمارستان امام خميني (ره) شيروان منتقل اما به دليل شكستگي‌هاي زياد به بيمارستان امام علي (ع) بجنورد منتقل شده است.
كارشناسان اداره كل كار و امور اجتماعي خراسان شمالي و آتش‌نشاني در حال بررسي علت اين حادثه هستند و به همين دليل كار در اين بخش از نيروگاه موقتا تعطيل و پيمانكار مربوطه تا روشن شدن علت حادثه بازداشت شده است. به گفته عوض زاده، اين بخش از نيروگاه در اختيار پيمانكار بخش خصوصي بوده و تاكنون به دليل ناتمام ماندن كار، به نيروگاه تحويل نشده بود. نيروگاه سيكل تركيبي شيروان در ۱۰ كيلومتري جنوب شرقي شيروان واقع شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون