• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3216 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ فروردين

خبر كوتاه

غرق شدن چوپان جوان در رودخانه دز دزفول

ايرنا| يك چوپان جوان هنگام شنا در پايين دست رودخانه دز در محدوده سد عجيرب غرق شد. اين دومين حادثه غرق‌شدگي در رودخانه دز و محدوده اين رودخانه از ابتداي امسال تاكنون است. در تعطيلات نوروزي امسال يك مسافر اهل كرمانشاه با سقوط در رودخانه دز جان خود را از دست داد. عبدالحسين معظم فر، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول با اعلام اين خبر گفت: اين حادثه عصر چهارشنبه و هنگام شناي اين جوان 17 ساله در محدوده سد عجيرب اتفاق افتاد. به دنبال وقوع اين حادثه ماموران امداد آتش‌نشاني براي يافتن جسد اين چوپان وارد عمل شدند و پس از مدتي با كمك اهالي جسد چوپان جوان از آب بيرون كشيده شد.  رودخانه دز سالانه شاهد غرق شدن افرادي است كه براي شنا به آنجا مي‌روند. سال گذشته 15 نفر حين شنا در اين رودخانه و كانال‌هاي آبياري كشاورزي شهرستان دزفول غرق شدند و 150 نفر نيز توسط نيروهاي نجات غريق شهرداري دزفول و هلال احمر از مرگ حتمي نجات يافتند. رودخانه دز از جاذبه‌هاي گردشگري شهرستان دزفول محسوب مي‌شود.

 

انفجارمهيب  دو موتوسيكلت در حياط خانه

مهر| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران از انفجار دو دستگاه موتوسيكلت در حياط يك خانه مسكوني خبر داد. سيدجلال ملكي درباره جزييات اين حادثه گفت: ساعت 22:18 شب پنجشنبه وقوع آتش‌سوزي در يك خانه مسكوني واقع در خيابان زمزم، كوچه حسيني به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و به دنبال آن دو ايستگاه آتش‌نشاني از سوي ستاد فرماندهي به محل حادثه اعزام شدند.  او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل اظهار كرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد كه در حياط يك منزل قديمي ۸۵ متري، دو جوان مشغول تخليه بنزين از دو موتوسيكلت بودند كه تجمع بخارات بنزين و رسيدن حرارات به آبگرمكن واقع در گوشه حياط موجب انفجار و آتش‌سوزي شده است.  سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه در پي اين حادثه دو موتوسيكلت كاملا شعله‌ور شده و شعله‌هاي آتش در حال سرايت به ساختمان بود، افزود: دو جوان كه يكي از آنها ۱۸ ساله و ديگري ۳۲ سال سن داشتند دچار سوختگي شدند كه آتش‌نشانان آنان را خارج كرده و براي انتقال به مراكز درماني به عوامل اورژانس تحويل دادند.  ملكي با بيان اينكه گروهي ديگر از آتش‌نشانان اقدام به خاموش كردن آتش كردند، گفت: عوامل آتش‌نشاني پس از ايمن‌سازي محل در ساعت 21:41 به عمليات خود خاتمه دادند.

 

اخاذي 5 ميلياردي در حمله مسلحانه به جايگاه سوخت

باشگاه خبرنگاران| فرمانده انتظامي شهرستان جاسك هرمزگان از دستگيري سركرده باند اشرار موسوم به «سرمچار» كه با حمله مسلحانه به يكي از جايگاه‌هاي سوخت جاسك مبلغ 5 ميليارد تومان سرقت كرده بودند خبر داد.  سرهنگ خدايي در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه چند فرد مسلح با حمله به يك جايگاه سوخت و ماشين‌آلات سنگين در شهرستان از چند شهروند مبالغ قابل توجهي حدود ۵ ميليارد ريال اخاذي كرده‌اند، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
ماموران با كار اطلاعاتي و تحقيقات گسترده در اين زمينه، باند 3 نفره از اشرار مسلح و تحت تعقيب موسوم به گروه «سرمچار» را شناسايي كردند. اين مسوول انتظامي تصريح كرد: ماموران با شناسايي مخفيگاه سركرده اين اشرار به نام «م- ت» وي را در يك اقدام ضربتي دستگير و دو قبضه اسلحه از وي كشف كردند.  فرمانده انتظامي شهرستان جاسك با تاكيد بر اينكه تلاش براي دستگيري اعضاي ديگر اين باند ادامه دارد، خاطرنشان كرد: قتل، گروگانگيري، سرقت به عنف، ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومي از جمله اقدامات مجرمانه اين متهمان است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون