• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3216 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۲ فروردين

كلاهبرداري ميلياردي با فروش سهام يك شركت

پايگاه اطلاع‌رساني پليس| فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري فردي كه با فروش سهام يك شركت اقدام به كلاهبرداري 8 ميليارد ريالي از شهروندان كرده بود خبر داد.
سردار ايرج كاكاوند در تشريح جزييات اين خبر گفت: با دريافت خبري مبني بر اينكه فردي از طريق فروش سهام يك شركت معلوم اقدام به كلاهبرداري مبلغ بسيار بالايي از شهروندان كرده است بررسي موضوع به كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي ارجاع داده شد. وي افزود: كارآگاهان پليس تحقيقات لازم در اين زمينه را آغاز كرده و متوجه شدند اين فرد كه مسوول فروش سهام اين شركت است اقدام به فروش بيش از سهامي كه در اختيار داشته به شهروندان كرده است. سردار كاكاوند ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضايي ادامه داد: متهم به نام «م. ص» ۴۰ ساله شناسايي، دستگير و براي انجام بازجويي به اداره پليس انتقال داده شد. فرمانده انتظامي استان يزد تصريح كرد:«م. ص» در بازجويي‌هاي اوليه منكر هرگونه كلاهبرداري شد اما با ارايه اسناد و مدارك به دست آمده از دفا‌تر اسناد شركت و مدارك مربوط به فروش سهام به ناچار لب به اعتراف گشود و به كلاهبرداري از سهامداران شركت اعتراف كرد. كارآگاهان پليس كليه اوراق مربوط به فروش سهام اين شركت را استخراج كرده و با اطلاعات مندرج در سازمان ثبت اسناد تطبيق داده‌اند كه در نتيجه اختلاف 8 ميليارد ريالي فروش سهام بيش از حد معمول به دست آمده است.
رييس پليس استان يزد تعداد شاكيان اين پرونده را تا اين لحظه بيش از ۲۰تن بيان كرد و يادآور شد: شهروندان به اين نكته توجه داشته باشند كه هنگام خريد سهام از شركت‌ها در خصوص ميزان سهام خريداري شده با سازمان‌هاي متولي اين امر هماهنگي لازم را داشته باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون