• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4358 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ ارديبهشت

ويژه

در مواجهه با بخش توليد سختگيري صورت نگيرد

مديرعامل بانك رفاه در خصوص تغيير سياست‌ها گفت: تغيير در سياست‌هاي اعتباري بانك متناسب با اقتضائات شرايط كلان اقتصادي از جمله استراتژي سال 98 بانك رفاه است. جهت‌گيري سياست‌هاي اعتباري بانك، حمايت از رونق توليد و تحقق اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، دكتر سهماني مديرعامل اين بانك در نخستين گردهمايي آموزشي هم‌انديشي مديران عالي بانك رفاه با بيان اين مطلب تاكيد كرد: البته در مواجهه با بخش توليد ضمن رعايت قوانين و مقررات بايد بدون سختگيري نهايت انعطاف‌پذيري را داشته باشيد. اولويت اول حوزه اعتباري بايد حمايت از رونق توليد باشد.وي مسووليت‌پذيري و ريسك‌پذيري را لازمه فعاليت‌هاي بانكي به ويژه در شرايط كنوني دانست و خاطرنشان كرد: تصميم‌گيري همراه با مسووليت‌پذيري و ريسك‌پذيري در شرايط كنوني بسيار حياتي است.

ركورد 21 هزار ميليارد فروش روغن موتور ايرانول

مديرعامل شركت نفت ايرانول گفت: اين شركت در سال 97 به ركورد بي‌نظيري در فروش 170 ميليون ليتري انواع روغن موتور و فروش حدود 21 هزار ميليارد ريالي كل فروش دست يافت.

مهندس عيسي اسحاقي در حاشيه بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز و پالايش و پتروشيمي در گفت‌وگويي با اشاره به استقبال بازديدكنندگان از غرفه ايرانول افزود: سال گذشته بهترين سال ايرانول بود و مقدار فروش انواع روغن موتور ايرانول از 150 ميليون ليتر سال 96 به حدود 170 ميليون ليتر، فروش ريالي ايرانول از حدود 13 هزار ميليارد به حدود 21 هزار ميليارد ريال و سهم بازار ايرانول از 27 درصد به بيش از 30 درصد رسيد. وي در پاسخ به اين سوال كه علت كاهش صادرات ايرانول در سال ۹۷چه بود، گفت: بر اساس بخشنامه شستا ما در 6 ماهه اول سال 97 با وجود افزايش قيمت ارز صادرات‌مان با كاهش زيادي مواجه بود.وي تصريح كرد: با توجه به كاهش صادرات در 6 ماهه اول سال با افزايش فروش داخلي سعي كرديم كه سود را جبران كنيم و خوشبختانه در 9 ماهه اول سال گذشته با رشد 65 درصدي سود نسبت به سال 96 مواجه شديم.

دستاوردهاي فولادمباركه براي جهان اسلام اميدبخش است

مهندس حميدرضا عظيميان، مديرعامل شركت فولادمباركه اصفهان در اختتاميه همايش بين‌المللي آينده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ كه در دانشگاه تهران برگزار شد، اقدام‌هاي شركت فولادمباركه در شرايط فعلي منطقه و جهان اسلام را اميدبخش دانست. وي با تاكيد بر اينكه فولادمباركه مولود انقلاب اسلامي است و در بخش صنعت و توليد كالاي استراتژيك تاكنون پيشرفت‌هاي ويژه‌اي داشته است، تصريح كرد: در سال ۱۳۵۷ كشور ما ۶۰۰ هزار تن توليد داشت و ۴ ميليون تن فولاد وارد مي‌كرد؛ در حالي‌ كه امروز در چهل‌سالگي انقلاب اسلامي، صنعت فولاد ايران اسلامي با ۳۲ ميليون تن ظرفيت نصب‌ شده، به توليد واقعي ۲۵ ميليون تن دست يافته است.مديرعامل فولادمباركه ارتقاي جايگاه ايران در بين ديگر كشورهاي توليدكننده فولاد جهان را ثمره تلاش جهادگران عرصه صنعت دانست و افزود: در سال ۱۳۵۷ رتبه توليد فولاد ايران در جهان سي‌و‌پنجم بود كه امروز به رتبه دهم ارتقا يافته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون