• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4369 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت

صخره سرخ؛ پرافتخارترين بازيكن تاريخ ليگ برتر

بازيكناني در جهان فوتبال حضور دارند كه به تصوير عيني جمله «سن فقط يك عدد است» به حساب مي‌آيند. كاپيتان سرخ‌ها يكي از آن بازيكنان است. سيدجلال حسيني علاوه بر اينكه القابي همچون صخره يا سوپرمن را يدك مي‌كشد، مي‌تواند به راحتي به عنوان عامل تعيين‌كننده قهرماني در ليگ برتر نيز شناخته شود. او تاكنون با 3 تيم مختلف و در مجموع 7 بار جام قهرماني ليگ برتر را بالاي سر برده است و از اين حيث ركورددار محسوب مي‌شود. سوپرمن پرسپولسي‌ها كه بعد از خط خوردن از ليست جام جهاني اعلام بازنشستگي كرد حالا تمام تمركزش را روي ليگ برتر و باشگاه پرسپوليس گذاشته و همان طور كه خودش اعلام كرده است فعلا قصد آويزان كردن كفش‌هايش را ندارد.

البته كافي است همين بازي پنجشنبه شب پرسپوليس مقابل پارس جنوبي جم را مشاهده كنيم تا كاملا به كاپيتان سرخ‌ها حق بدهيم كه بخواهد فوتبالش را ادامه دهد. سيدجلال در بازي مقابل پارس در تمامي نبردهاي هوايي موفق بود كه با توجه به سن و سالش بسيار جالب است. عكسي از اين بازيكن در فضاي مجازي منتشر شده كه نشان مي‌دهد او در بازي مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادي، توپ را در ارتفاع بيش از دو و نيم متري و نزديك به 30 سانتي‌متر بالاتر از سر كي‌روش استنلي يك متر و 95 سانتي‌متري
زده است.

هر چند سيدجلال حسيني در بازي مقابل ماشين‌سازي اشتباهي منجر به گل مرتكب شد اما هيچ كس نيست كه بتواند نقش او را در قهرماني سرخ‌ها كتمان كند. صخره سرخ هم از نظر فني و هم از نظر هدايت تيم در زمين بازي، جايگاهي بسيار با ارزش در تركيب برانكو دارد. او حالا 7 بار موفق به لمس جام قهرماني ليگ برتر شده است. او كه 37 سال دارد ولي هنوز مي‌تواند به ركورد جذاب خودش حمله كند. عطش سيري‌ناپذيري سيدجلال در كسب موفقيت را شايد بتوان در جهان فقط با كريستيانو رونالدو مقايسه كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون