• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4369 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت

دستاني با دستكش طلايي

همه مي‌دانند اگر بيرانوند در آن فصلي كه پرسپوليس با تفاضل گل نايب‌قهرمان ليگ شد در پرسپوليس حضور داشت، اين تيم پنجشنبه شب به جاي هت‌تريك، پوكر قهرماني را جشن گرفته بود. عليرضا بيرانوند سه‌بار تاكنون برنده جايزه بهترين دروازه‌بان فصل شده است. در فصل
95-94 با تيم نفت تهران و در سال‌هاي 96-95 و 97-96 با پرسپوليس. گلر شماره يك پرسپوليس اين فصل هم با 16 كلين‌شيت سهم عمده‌اي در قهرماني تيمش ايفا كرد و حالا صاحب دستكش طلايي ليگ هجدهم فوتبال ايران شده است. بيرانوند هم‌اكنون يكي از پرافتخارترين گلرهاي ليگ برتر به حساب مي‌آيد.

علي بيرو كه سال گذشته و در ايام جام جهاني با مهار پنالتي كريس رونالدو به ستاره تيم ملي ايران در روسيه تبديل شد، در فصل نقل‌وانتقالات و زماني كه پنجره پرسپوليس بسته بود و چند تا از ستاره‌هاي اين تيم راهي ليگ‌هاي ديگر شده بودند، به پيشنهادات باشگاه‌هاي تركيه‌اي پاسخ منفي داد تا همچنان مرد شماره يك مورد اعتماد برانكو باقي بماند. بيرانوند با ماندن در جمع سرخ‌ها فينال ليگ قهرمانان آسيا را تجربه كرد و در ورزشگاه پارس‌جنوبي جم، براي سومين سال پياپي جام قهرماني را بالاي سر برد، هر چند حذف در نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي آسيا مقابل ژاپن با دريافت سه گل نقطه‌اي منفي در كارنامه او به حساب مي‌آيد، اما فعلا بيشتر كارشناسان متفق‌القول هستند كه او شايسته‌ترين گلر حال‌حاضر فوتبال ايران محسوب مي‌شود.

اخباري كه از اطراف اين بازيكن به گوش مي‌رسد نشان مي‌دهد او اين فصل هم پيشنهاداتي از سوي كشورهاي عربي حوزه خليج‌فارس و همچنين سوپرليگ تركيه دارد. شايد امسال باتوجه به دست باز پرسپوليس براي جذب بازيكن، او براي رسيدن به آرزوهايش كه همان بازي كردن در سطح اول فوتبال اروپاست، تهران را ترك و البته پول خوبي را نيز نصيب باشگاهش كند. بيرانوند در مصاحبه‌اي در مورد سود قابل‌توجهي كه انتقال احتمالي او به حساب پرسپوليس واريز مي‌كند، اعلام كرده بود: «هر قدر به پرسپوليس برسد، حق اين باشگاه است. پرسپوليس خيلي به من كمك كرده تا به اين جايگاه برسم و هر قدر از انتقال من به باشگاه برسد، حق باشگاه است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون