ويژه
مديرعامل بانك رفاه: نقش روابطعمومي در تعالي سازمان
مديرعامل بانك رفاه گفت: حوزه روابط عمومي علاوه براينكه زبان گوياي سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افكار عمومي جامعه است، در بعد درون سازماني و تلطيف فضاي آن نقش ويژه و مهمي ايفا ميكند. اين حوزه در درون سازمان منجر به ايجاد تقارن اطلاعاتي و گفتمان سازماني، همگرايي و انسجام ميشود و فرهنگ سازمان را تقويت ميبخشد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، دكتر سهماني در مراسم گراميداشت هفته روابط عمومي كه 29 ارديبهشت ماه سال جاري در هتل المپيك و با حضور اساتيد مطرح و چهرههاي ماندگار عرصه مديريت رسانه، ارتباطات و اطلاعرساني نظير پروفسور بيان، پروفسورفرهنگي، دكتر افخمي و تني چند از انديشمندان و فعالان صنعت روابط عمومي و رسانه برگزار شد با بيان اين مطلب و گراميداشت هفته روابط عمومي گفت: امروزه نقش و جايگاه روابط عموميها بيش از گذشته احساس ميشود؛ به ويژه اين نقش و جايگاه در نظام بانكداري بسيار محسوس و تاثيرگذار است. مديرعامل بانك رفاه كارگران با بيان اينكه نظام بانكي به واسطه ماهيت ويژه خود و تعامل با طيف متنوعي از اقشار جامعه، بيش از هر زمان ديگري و بيش از ساير سازمانها نيازمند حمايت، تعامل و همياري صنعت رسانه و روابط عمومي است خاطرنشان كرد: دراين مسير دست فعالان عرصه رسانه و روابط عمومي را به گرمي ميفشاريم و بيش از پيش از ظرفيتهاي اين حوزه بهرهمند خواهيم شد.
انعقاد تفاهمنامه همكاري برونسپاري خدمات با دفاتر پيشخوان
مديرعامل شركت گاز استان ايلام در جلسهاي كه با حضور بيرامي مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، عسگري مدير فناوري اطلاعات استانداري ايلام و فيضالهي رييس انجمن و نماينده دفاتر پيشخوان استان برگزارشد، از واگذاري 7 خدمت اين شركت به دفاتر پيشخوان استان خبر داد.به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان ايلام، عباس شمساللهي گفت: در راستاي خدمترساني بهتر به مردم و سهولت دسترسي استفاده از خدمات الكترونيك، 7 خدمت به دفاتر پيشخوان سطح استان واگذار شده است كه اين خدمات قبلا نيز طي تفاهمنامهاي با دفاتر پستي نيز واگذار گرديده بود.وي افزود: به منظور تسهيل و تسريع در ارايه خدمات به متقاضيان و مشتركين گاز طبيعي، فهرست اين خدمات شامل اشتراكپذيري، مشاهده و چاپ صورتحساب المثني، درخواست تغيير نام مشترك جزء، درخواست جمعآوري كنتور و رگولاتور، جابهجايي علمك، اصلاح آدرس مشترك جزء و ارايه جزييات محاسبه صورتحساب است. مهندس شمساللهي، افزايش كيفيت خدمترساني به مردم، تسريع و سهولت در ارايه خدمات به مردم را از دلايل اجراي اين طرح دانست و اظهار اميدواري كرد: با اجرا و توسعه خدمات ارايه شده به مردم از سوي دفاتر پيشخوان و دفاتر پستي بتوان كيفيت خدماترساني به مشتركين گاز را در سطح قابل قبولي افزايش داد. در ادامه جلسه بيرامي مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان از شركت گاز استان به عنوان دستگاه پيش قدم در زمينه برونسپاري خدمات و تحقق شعار دولت الكترونيك نام برد و گفت: تقويت دفاتر پيشخوان خدمات دولت موجب اشتغالزايي و افزايش سطح دسترسي مردم به خدمات دولت حتي در روستاهاي محروم و دورافتاده بدون نياز به مراجعه به مراكز شهري ميشود.