• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4385 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد

شركت بهره‌برداري متروي تهران در نمايشگاه بين‌المللي حمل‌ونقل ريلي

شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در هفتمين نمايشگاه بين‌المللي ريلي صنايع، تجهيزات و خدمات وابسته حضور يافت. مدير ارتباطات شركت بهره‌برداري مترو با اعلام اين خبر گفت: اين نمايشگاه از 19 تا 22 خرداد ماه 98 در محل نمايشگاه بين‌المللي تهران برپاست.

محسن محمديان مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه افزود: شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با حضور در اين نمايشگاه دستاوردها و تجارب 20 سال بهره‌برداري را در معرض ديد شهروندان و بازديدكنندگان قرار داده است.

وي با اشاره به اينكه در اين نمايشگاه صاحب‌نظران حوزه حمل‌ونقل در كنار هم جمع هستند، افزود: اميدواريم با برگزاري اين‌چنين نمايشگاه‌هايي شاهد ايجاد فضاي تعاملي بين علم و صنعت باشيم.

از شاخصه‌هاي بارز اين نمايشگاه حضور صنايع مرتبط با راه‌آهن و مترو، تجميع نمايشگاه‌هاي پراكنده صنعت حمل‌ونقل ريلي و همچنين ايجاد هماهنگي‌هاي لازم و وحدت رويه درراستاي توسعه نمايشگاه و برنامه‌ريزي براي اجراي هدفمند و يكپارچه‌سازي در اين خصوص است.

علاقه‌مندان و دست‌اندركاران حوزه حمل‌ونقل مي‌توانند جهت بازديد از دستاوردهاي شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از ساعت 10 صبح تا 18 به سالن شماره 7 مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون