• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4389 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

ويژه

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين خبر داد

استقرار 37 واحد توليدي دانش‌بنيان در شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين

حميدرضا خانپور از استقرار و فعاليت ۳۷ واحد توليدي دانش‌بنيان در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان قزوين خبر داد.

به گزارش «اعتماد» از قزوين؛ حميدرضا خانپور مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين گفت: در حال حاضر
37 واحد صنعتي و توليدي مستعد دانش‌بنيان در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان شناسايي شده كه از اين تعداد
20 واحد به عنوان شركت دانش‌بنيان به ثبت رسيده و مابقي در مرحله ثبت نهايي هستند. او در ادامه يادآور شد: شركت‌هاي دانش‌بنيان متقاضي زمين صنعتي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي مي‌توانند از امكان پرداخت بخش نقدي به ميزان 10 درصد يا 10 درصد بخشودگي نرخ حقوق انتفاع برخوردار شوند و همچنين امكان تقسيط بخش غير‌نقدي آنها تا 48 ماه فراهم شده است.خانپور گفت: دريافت تسهيلات و معافيت مالياتي، معافيت عوارض، حقوق گمركي و سود بازرگاني، ارايه تسهيلات به شركت‌هاي دانش‌بنيان جهت تبديل ايده به محصول و حمايت از صادرات محصولات شركت‌هاي دانش‌بنيان از جمله برنامه‌هاي حمايتي از اين شركت‌هاست.

بانك پاسارگاد هشدار داد

لزوم رعايت مسائل امنيتي در استفاده از درگاه‌هاي بانكداري‌الكترونيكي

بانك‌ پاسارگاد جهت افزايش هر چه بيشتر امنيت در استفاده از درگاه‌هاي بانكداري ‌الكترونيكي و جلوگيري از سوءاستفاده سودجويان نكاتي را يادآور شد.

به گزارش روابط ‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، مشتريان هرگز نبايد از سيستم‌هاي موجود در مكان‌هاي عمومي همچون كافي‌نت‌ها به‌ منظور انجام تراكنش‌هاي مالي استفاده كنند و در زمان انجام اين تراكنش‌ها‌ از استفاده VPN‌ها اجتناب كنند. همچنين بـه منظور افزايش سطح امنيتي سيستم خود از بازديد سايت‌هاي غيرمعتبر و مشكوك و همچنين بـاز كردن ايميل‌هاي ناشناس خودداري كنند. از تايپ كردن و نگهداري رمزهاي خـود روي هر وسـيله‌اي اجتناب كنند. در صورت استفاده از برنامه موبايل‌بانك جهت انجام عمليات بانكداري ‌الكترونيكي تنها از نرم‌افزار ارايه شده روي وب‌سايت بانك استفاده كرده و به هيچ عنوان نرم‌افزار مربوطه را از شخص يـا مكان ديگري دريافت نكنند.

مشتريان در صورتي ‌كه تصميم دارند، رايانه شخصي خود را امانت دهند، پيش از آن تمامي اطلاعات ذخيره ‌شده روي مرورگرهاي اينترنتي سيستم را پاك كرده و هر گونه متني مبني بر ارايه اطلاعات حسـاب را حذف كنند. در صورتي كه رايانه شخصي خود را امانت داده‌اند نيز از عدم نصب نرم‌افزارهاي مشكوك از جمله ثبت‌كنندگان فعاليت‌هاي كيبورد و ماوس روي سيستم اطمينان حاصل كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون