• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4398 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير

شهردار اصفهان:

طرح‌ها و رخدادهاي شهر اصفهان در مسير توسعه گردشگري اجرا مي‌شود

قدرت‌الله نوروزي، شهردار اصفهان گفت: طرح‌ها و رخدادهاي شهر اصفهان در مسير توسعه گردشگري اجرا مي‌شود. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي در نشست تخصصي «اصفهان 2020 شهر هنر، گردشگري و ميراث فرهنگي» در حاشيه يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري اصفهان با اشاره به اينكه به يك حركت واحد براي ايجاد تحول در عرصه گردشگري نياز داريم، اظهار كرد: طرح «اصفهان 2020» بدون همراهي و همدلي همه بخش‌هاي مرتبط‌ شدني نيست. او ادامه داد: شهرداري نبايد تنها نهاد براي اجراي اين طرح باشد و بايد از توان و مشاركت بخش خصوصي براي به ثمر رسيدن اين طرح استفاده كنيم.

شهردار اصفهان با اشاره به اينكه طرح «اصفهان 2020» پنجره‌اي رو به دنياست كه از طريق آن جهانيان مي‌توانند ايران را ببينند، افزود: 10 درصد از توليد ناخالص جهاني با توسعه صنعت گردشگري به دست مي‌آيد كه با توجه به اين واقعيت مي‌توانيم در داخل كشور با قرار دادن گردشگري به عنوان مبناي توسعه، بنگاه‌هاي كوچك به بزرگ تبديل شوند.

او تصريح كرد: نگاه ما به گردشگري در عرصه مديريت شهري همه جانبه است و تمام رخدادها و طرح‌هاي شهر از توسعه مترو تا ساخت ترمينال را در جهت توسعه گردشگري اجرا مي‌كنيم.

نوروزي بيان كرد: شهرداري از امكانات خود همچون پروانه ساخت و ساز هم در راستاي توسعه گردشگري استفاده كرده است و در اين راستا پروانه ساخت 26 مركز اقامتي در شهر اصفهان را صادر كرده تا به ظرفيت تخت‌هاي اقامتي شهر كه اكنون بيش از 5 هزار تخت است، افزوده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون