• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4403 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۱ تير

آخرين وضعيت پرونده كودك‌آزاري در كارواش بوشهر

علي حسن‌پور، دادستان عمومي و انقلاب بوشهر در تشريح آخرين وضعيت پرونده كودك‌آزاري در بوشهر گفت: دو نفر متهم پرونده در بازداشت بوده و پرونده نيز در مرحله دادسرا قرار دارد اما هنوز جلب دادرسي و كيفرخواست صادر نشده است.

به گزارش ايسنا، علي حسن‌پور با بيان اينكه عوامل واقعه كودك‌آزاري دستگير شده‌اند، ادامه داد: ادله عليه دو نفر وجود دارد كه با قرار تامين در بازداشت به سر مي‌برند. متهم اول متصدي و مسوول كارواش و ديگري از كاركنان اين واحد صنفي است كه حسب مدارك و دلايل موجود در موضوع كودك‌آزاري نقش داشته و در حال حاضر اتهامات اصلي متوجه اين دو نفر است.

او تاكيد كرد: افراد غيرمطلع و كساني كه هيچ‌گونه اطلاعي از جزييات پرونده ندارند مطالبي را عنوان مي‌كنند كه قابل استناد نيست، لذا اظهارات اين افراد و مطالب منتشر شده نمي‌تواند محل رجوع و مورد وثوق باشد.

دادستان بوشهر با اشاره به اينكه افراد و رسانه‌ها به نشر اكاذيب اقدام نكنند، اظهار كرد: هرگونه مطلب غيرواقعي كه موجب تشويش اذهان عمومي شود قابل تعقيب است، بنابراين افرادي كه پيرامون اين موضوع مطالب غيرواقعي منتشر كنند قابل پيگيري هستند.

حسن‌پور افزود: پرونده حسب گزارش بازرسي و پيگيري مدعي‌العموم در حال پيگيري و در جريان تحقيقات تكميلي است.

او در خصوص وضعيت والدين يا بستگان اين كودك خاطرنشان كرد: جست‌وجو براي يافتن پدر و مادر كودك آسيب‌ديده مربوط به سازمان بهزيستي است و در ارتباط با پرونده نيز كسي به عنوان پدر و مادر كودك يا شاكي خصوصي مراجعه نكرده است.

حسن‌پور تصريح كرد: بررسي و تحقيقات پرونده كودك آزاري در مرحله خوبي قرار دارد، اقدامات خوبي توسط ضابطين انجام و مدارك و دلايل خوبي نيز در ارتباط با اين پرونده جمع‌آوري شده است.

براساس گزارش اعلام شده به مركز اورژانس اجتماعي ۱۲۳ مبني بر يك مورد كودك‌آزاري در يك كارواش در شهر بوشهر، نيروهاي اورژانس اجتماعي بهزيستي با دريافت مجوز قضايي و با همراهي نيروي انتظامي به آنجا مراجعه كردند.

گفتني است اين پسربچه ۸ ساله اكنون تحت حمايت بهزيستي قرار دارد و كارواش يادشده نيز حسب دستور قضايي پلمب شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون