• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4409 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۸ تير

ويژه

تفاهمنامه علمي و پژوهشي بين بانك ملت و دانشگاه تربيت مدرس

بانك ملت و دانشگاه تربيت مدرس با هدف همفكري و هم‌افزايي فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، بهره‌گيري از تخصص‌هاي علمي، عملي، فني و تجهيزاتي بين بانك و دانشگاه، تفاهمنامه همكاري امضا كردند. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، بر اساس اين تفاهمنامه كه به امضاي دكتر محمد بيگدلي مديرعامل بانك ملت و دكتر محمدتقي احمدي رييس دانشگاه تربيت مدرس رسيد، ارتباط منظم، مداوم و سازمان يافته دو مجموعه از طريق همكاري‌هاي دوجانبه در امور آموزشي همچون برگزاري دوره‌هاي آموزشي كوتاه‌مدت، كارگاه‌هاي آموزشي، سمينارهاي آموزشي و... و امور پژوهشي همچون اجراي طرح‌هاي پژوهشي، پروژه‌هاي فني، آزمايشگاه مدل‌سازي بانكي و ريسك‌هاي مالي و... برقرار خواهد شد. بر اساس اين گزارش، اعتبار زماني تفاهمنامه از تاريخ امضا، به مدت دو سال شمسي تعيين شده است و با توافق طرفين، براي سال يا سال‌هاي بعد، قابل تمديد خواهد بود. دكتر محمد بيگدلي مديرعامل بانك ملت در مراسم امضا و تبادل اين تفاهمنامه، يكي از دلايل مهم موفقيت‌هاي بانك ملت را در سال‌هاي اخير، توجه ويژه به اصول علمي و تخصصي خواند و اظهار داشت: اين بانك به عنوان يكي از بانك‌هاي بزرگ كشور با امضاي اين تفاهمنامه در پي ايجاد يك ارتباط منظم و ساختارمند با يكي از دانشگاه‌هاي معتبر و بنام كشور است. او جايگاه بانك ملت را در بين بانك‌هاي كشور بي‌نظير دانست و افزود: اين بانك در سال‌هاي گذشته تاكنون كارهاي بزرگي را در عرصه‌هاي مختلف انجام داده و در حال انجام دارد و توجه به اصول فني، تخصصي و علمي باعث شده است كه جايگاه رفيعي را در شبكه مالي كشور به خود اختصاص دهد. مديرعامل بانك ملت، سرعت گردش علم را در حوزه‌هاي تخصصي، به ‌شدت در حال افزايش عنوان كرد و ادامه داد: زمينه‌هايي همچون مديريت ريسك، نيازمند حضور مداوم در صحنه‌هاي علمي است و در همين راستا بانك ملت در حوزه فناوري‌هاي نوين و مديريت ريسك و تطبيق با تكيه بر توان دانشي و تخصصي، جايگاه خود را به عنوان بانك سرآمد تثبيت كرده است. او با اشاره به ايفاي نقش بانك ملت در رويدادهاي علمي و تخصصي اظهار اميدواري كرد كه اين بانك با امضاي تفاهمنامه با دانشگاه تربيت مدرس كه يكي از دانشگاه‌هاي مهم، معتبر و با سطح علمي بالا و تاثيرگذار است، بتواند نقش خود را در صحنه‌هاي علمي و تخصصي كشور، پررنگ‌تر ايفا كند.

تعرفه‌هاي ارتباطي همراه اول براي حج تمتع ۹۸ اعلام شد

اپراتور اول تلفن همراه تعرفه‌هاي مكالمه، پيامك و اينترنت ايام حج تمتع را اعلام كرد و از ارايه سيم كارت رايگان ويژه حجاج خبر داد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همزمان با فرا رسيدن ايام حج ابراهيمي، مشتركان همراه اولي كه قصد مسافرت به كشور عربستان سعودي را دارند، مي‌توانند با همراه داشتن سيم كارت اپراتور اول از مزاياي رومينگ، بدون دغدغه تهيه سيم كارت و پرداخت هزينه ارزي استفاده كنند. همراه اول در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: يكي از مزيت‌هاي استفاده از سرويس رومينگ نرخ مناسب در مقايسه با ساير اپراتورهاي داخلي و خارجي است؛ علاوه بر اين، همراه اول براي زائران حج تمتع سيم كارت اعتباري رايگان ويژه حجاج در نظر گرفته است. زائران مي‌توانند از طريق دفاتر زيارتي يا مراجعه به دفاتر و مراكز خدماتي منتخب همراه اول نسبت به دريافت سيم كارت اعتباري رايگان ويژه حجاج اقدام كنند. در اين كمپين مكالمات دريافتي، داخلي و با ايران و همچنين اينترنت همراه و پيامك‌هاي ارسالي رومينگ شامل تخفيف شده كه براساس آن، تعرفه تماس با ايران هر دقيقه ۳۶۰۰ تومان، دريافت تماس از ايران هر دقيقه ۲۴۰۰ تومان، تماس با عربستان هر دقيقه ۲۰۰۰ تومان، ارسال پيامك ۱۰۰۰ تومان و اينترنت مصرف آزاد هر مگابايت ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. مشتركان مي‌توانند از طريق ارسال كد ۹۶۶ يا نام «عربستان» يا «SAUDIARABIA» به سرشماره ۸۰۷۰ يا مراجعه به پرتال همراه اول، از تعرفه مكالمه و پيامك و ديتا ويژه حج تمتع سال ۹۸ مطلع شوند . همراه اول تاكيد كرده بسته‌هاي اينترنتي داخلي (فعال شده در ايران) در كشور عربستان قابل استفاده نيست و هزينه به صورت تعرفه آزاد محاسبه مي‌شود؛ بنابراين زائران براي مديريت و كاهش هزينه رومينگ لازم است، گزينه دانلود و به‌روزرساني برنامه‌ها و تنظيمات گوشي را از حالت خودكار خارج كنند. زائراني هم كه علاقه‌مند به استفاده از اينترنت گوشي هستند، مي‌توانند براي خريد بسته‌هاي اينترنت رومينگ ويژه ايام حج با استفاده از كد دستوري، برنامه «همراه من» يا فروشگاه آنلاين همراه اول اقدام كنند؛ اين بسته‌ها تنها در عربستان و از طريق اپراتور Zain قابل استفاده است. اپراتور اول تلفن همراه پيشنهاد كرده مشتركان پيش از سفر، نسبت به شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري يا افزايش وديعه سيم كارت‌هاي دايمي خود اقدام كنند تا در طول سفر با مشكلي در برقراري ارتباط مواجه نشوند.

پيشرفت 90 درصدي عمليات گازرساني به 22روستاي الموت

اسماعيل مفردبوشهري از پيشرفت فيزيكي بيش از 90 درصدي عمليات اجرايي گازرساني به 22روستاي منطقه الموت در استان قزوين خبر داد. به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين؛ اسماعيل مفردبوشهري مديرعامل شركت گاز استان قزوين با بيان اين خبر گفت: پروژه گازرساني به 22 روستا در قالب 2 پيمان در دست اجراست و تا كنون شامل 70 كيلومتر لوله‌گذاري شده است. به گفته او پيش‌بيني هزينه اين پروژه‌ها 106 ميليون ريال بوده كه تاكنون بيش از 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است و طبق برنامه‌ريزي انجام شده همزمان با هفته دولت در اوايل شهريور ماه اين 22 روستاي منطقه الموت به شبكه سراسري گاز متصل مي‌شوند. مديرعامل شركت گاز استان قزوين در پايان يادآور شد: با بهره‌برداري از پروژه‌هاي گازرساني در حال اجرا در استان؛ درصد بهره‌مندي خانوارهاي روستايي به 85 درصد افزايش خواهد يافت و 503 روستاي استان از نعمت گاز بهره‌مند مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون