• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4409 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۸ تير

در حضور نمايندگاني از ۱۲ كشور جهان

نقش همراه اول در آينده ايران ديجيتال تشريح شد

اپراتور اول تلفن همراه در جريان كارگاه بين‌المللي اتحاديه جهاني مخابرات، نقش خود را در توسعه اكوسيستم ديجيتال كشور بيان كرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مهدي غيناقي عضو هيات مديره و سيد ياسر ديباجي مدير كل مطالعات و توسعه راهبرد همراه اول در دومين روز از برگزاري كارگاه بين‌المللي «ظرفيت‌سازي و توسعه مهارت براي تحول ديجيتال در اقتصاد ديجيتال» كه توسط اتحاديه جهاني مخابرات و با همكاري دانشكده علمي كاربردي پست و مخابرات در تهران در حال برگزاري است، به ارايه تصويري كلان از برنامه چشم‌انداز اپراتور اول تلفن همراه در برابر نمايندگاني از ۱۲ كشور جهان پرداختند.

در اين پنل به تشريح تصويري از وضعيت دسترسي و پوشش گسترده اينترنت به ويژه اينترنت تلفن همراه در ايران پرداخته و گفته شد كه شركت ارتباطات سيار ايران نقش خود را طي پنج سال گذشته، در توسعه زيرساخت باند پهن كشور با نصب حدود ۴۰ هزار سايت باند پهن و ايجاد پوشش ۱۰۰ درصدي براي مناطق شهري ايفا كرده است. همچنين نمايندگان همراه اول آثار اين ميزان توسعه را در رشد اكوسيستم ديجيتال كشور بيان كردند و به معرفي ابعاد و گستره اكوسيستم استارت‌آپ‌هاي ديجيتال ايران در حوزه‌هاي مختلف از جمله حمل و نقل، مسافرت، خرده‌فروشي، مالي، پرداخت، بيمه، خدمات منزل و سلامت پرداختند. نمايندگان همراه اول در جريان برگزاري اين كارگاه و در فرصت داده شده براي معرفي ظرفيت‌هاي اقتصاد ديجيتال ايران، نقشي كه در آينده ايران ديجيتال بر اساس ماموريت خود كه همان «تحقق روياي ديجيتال» است را نيز تشريح كردند. به اين منظور همراه اول يك راهبرد متكي بر تحول ديجيتال را در سه لايه «كسب و كار اصلي»، «نزديك به كسب و كار اصلي» و «فراتر از كسب و كار اصلي» تدوين كرده كه از طريق آن به مهم‌ترين و بزرگ‌ترين پيشران تحول ديجيتال براي مشتريان، سازمان‌ها، صنايع و دولت ايران مبدل خواهد شد و همچنين در افق آن، يكي از حاميان اصلي رشد و توسعه اكوسيستم ديجيتالي ايران خواهد بود. همچنين در اين مراسم، نمايندگان شركت ارتباطات سيار ايران به معرفي يك مدل بلوغ ديجيتال كه با همكاري دانشگاه لينكشوپينگ سوئد در قالب يك پايان‌نامه فوق ليسانس MBA تدوين شده است، پرداختند و ابعاد و مفاد آن را تشريح كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون