• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4437 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد

ويژه

بسته ويژه همراه اول به مناسبت ۲۵ ساله شدن

همراه اول به مناسبت فر رسيدن ۲۵ سالگي ارتباطات سيار ايران، بسته ويژه اينترنت به مشتركان ارايه مي‌دهد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران با فرارسيدن سالروز عرضه نخستين سيمكارت در كشور و كسب ربع قرن تجربه اپراتوري تلفن همراه، همراه اول بسته ديتا با قيمت ويژه به مشتركانش ارايه مي‌كند.

شركت ارتباطات سيار ايران به مناسبت ۲۵ سالگي خود، بسته اينترنت با ويژگي‌هاي جذاب ارايه كرده كه تمامي مشتركان دايمي و اعتباري اين اپراتور مي‌توانند از نخستين دقايق روز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت 23:59 همان روز، بسته ويژه مذكور را با تخفيف استثنايي خريداري و فعال كنند.

اين بسته 7 روزه كه ۲۵ گيگابايت حجم دارد با قيمت ۲۵ هزار تومان و از طريق كد دستوري #۶۷۱*۱۰۰* قابل خريد است.

بسته اينترنت ۲۵ سالگي همراه اول قابليت فعال‌سازي به صورت همزمان با تمامي بسته‌هاي اينترنت فعال را دارد‌؛ اما رزرو اين بسته امكان‌پذير نيست و فاقد تمديد خودكار زماني و حجمي است.

گفتني است، بهره‌برداري از اولين فاز شبكه تلفن همراه كشور در مرداد ماه سال ۱۳۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سايت BTS و با ظرفيت ۹۲۰۰ شماره آغاز شد.

اپراتور اول در 6 سال گذشته در ارزيابي‌هاى رسمي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي (رگولاتوري) همواره عنوان برترين جايگاه اپراتورهاي تلفن همراه كشور را براي خود حفظ كرده است.

 

پرداخت 11.2هزار ميليارد تومان وام قرض‌الحسنه در بانك صادرات

وام‌هاي قرض‌الحسنه اعطايي بانك صادرات ايران در 3 ماهه ابتداي سال ٩٨ با پرداخت ٦١ هزار فقره وام به ١١٢ هزار ميليارد ريال رسيد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در 3 ماهه اول سال ٩٨ حدود ٦١ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش نزديك به ١١٢ هزار ميليارد ريال براي حمايت از بخش‌هاي مختلف جامعه از قبيل ازدواج، مشاغل خانگي و... تخصيص داده است.

اين بانك براي توسعه اشتغال و حمايت از كارآفريني طي 3 ماه نخست سال جاري، هزار و ٩١٩ فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگي به معرفي‌شدگان كميته امداد امام خميني(ره)، سازمان بهزيستي و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به ارزش ٢٨٩ ميليارد ريال اختصاص داد.

بانك صادرات ايران همچنين طي 3 ماهه اول سال جاري با اعطاي ٨ هزار و ٨٧٦ فقره وام به ارزش بالغ بر دو هزار و ٩٢٤ ميليارد ريال براي حمايت از مسكن اقشار ويژه (خانواده‌هاي محترم شهدا، جانبازان و ايثارگران)، بهسازي و نوسازي مسكن روستايي، نوسازي بافت‌هاي فرسوده، حوادث قهري و احداث حمام در مناطق كمتر توسعه يافته روستاهاي كشور تخصيص داده است.

در همين راستا، اين بانك با هدف ترغيب و تسهيل شرايط ازدواج در بين جوانان و در راستاي عمل به تكاليف اجتماعي خود با تخصيص حدود ٨ هزار ميليارد ريال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه در 3 ‌ماهه اول سال ٩٨ سهم قابل توجهي را در تسهيل شرايط ازدواج متقاضيان برعهده داشته به نحوي‌ كه در اين مدت، زمينه ازدواج بيش از ٢٤ هزار نفر از جوانان در سراسر كشور را سرعت بخشيد. اعطاي وام قرض‌الحسنه براي حمايت از بنگاه‌هاي كوچك و متوسط در مدت مورد اشاره نيز از جمله برنامه‌هاي عملياتي شده بانك صادرات ايران بوده به نحوي‌ كه در اين مدت ٢٥ هزار و ٦٤٤ بنگاه اقتصادي از بيش از ٧٩ هزار و ٤٦٥ ميليارد ريال وام قرض‌الحسنه استفاده كرده‌اند.

تامين مالي قرض‌الحسنه حوادث قهري از جمله زلزله غرب كشور و مناطق آسيب‌ديده از سيل اخير نيز از جمله مواردي است كه از محل منابع قرض‌الحسنه بانك صادرات ايران تامين مي‌شود. اين بانك در مجموع از ابتداي سال ٩٧ تا پايان خرداد ٩٨ بيش از ٣٥٨ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ٤٠٢ هزار ميليارد ريال به بخش‌هاي مذكور اعطا كرده است.

 

اثربخشي كارگروه افزايش رضايت مشتركين در آسيا تك

با توجه به تاكيد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص لزوم صيانت از حقوق مشتريان و پيرو برنامه‌ريزي‌هاي قبلي، شركت آسياتك با تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي از كارشناسان و مديران حوزه‌هاي مختلف و طي جلسات متعدد، بررسي و طرح‌ريزي راهكارهاي افزايش رضايت مشتركين را در دستور كار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومي آسياتك، پس از تشكيل اين تيم‌ها و كارگروه‌هاي تخصصي در كليه زمينه‌هاي مرتبط با مشتركين، گزارش نتايج و روند بهبود پروژه‌ها به مديران ارشد ارايه شد و نتايج حاصل از اين گزارش‌ها براي اقدامات آتي مورد تجزيه و تحليل و استفاده قرار گرفت.

در اين خصوص اهم اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر نحوه پاسخگويي، كاهش زمان انتظار، ارتقاي كيفيت پاسخگويي، طراحي محصول و سرويس مبتني بر ارتقاي كيفيت خدمات پس از فروش، بهبود كانال‌هاي ارتباطي با مشتريان، ارتقاي زيرساخت سخت‌افزاري و نرم‌افزاري شركت است كه اين روند تا رسيدن به درجات مطلوب‌تر ادامه خواهد داشت.

اين گزارش حاكي است با توجه به برنامه‌هاي اجرا شده در حوزه پاسخگويي به مشتركين، شاخص‌هاي مختلف از جمله زمان انتظار، تماس از دست رفته، كيفيت پاسخگويي، امتياز رضايت مشتريان در حوزه پاسخگويي و سايز موارد بهبود چشمگير داشته و در بعضي موارد قابل مقايسه و رقابت با الگوي جهاني است.

شركت آسياتك از توان تخصصي و دانش خود در جهت افزايش كيفيت پاسخگويي و رضايت مشتريان خود استفاده مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون