• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4447 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

ويژه

پرداخت وام قرض‌الحسنه دانشجويي توسط بانك صادرات

بانك صادرات ايران با امضاي تفاهم‌نامه‌اي مشترك با دانشگاه پيام‌نور، به دانشجويان تمامي مقاطع تحصيلي اين دانشگاه وام قرض‌الحسنه دانشجويي با كارمزد ٢.٨ درصدي پرداخت مي‌كند.

به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، اين تفاهم‌نامه با حضور حجت‌الله صيدي مديرعامل بانك صادرات ايران، رضا صديق و امير يوسفيان اعضاي هيات‌مديره، محمدرضا زماني، رييس دانشگاه پيام نور، اصغر ابوالحسني، رييس كميته پولي و بانكي دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام به امضا رسيد و همكاري سال‌هاي گذشته بانك صادرات ايران با اين دانشگاه با ارايه خدمات متنوع‌‌تر بانكي به دانشجويان و كاركنان اين دانشگاه ارتقاء يافت.

حجت‌الله صيدي در اين مراسم با اشاره به اهميت تقويت ارتباط بانك صادرات ايران با مراكز دانشگاهي و تحقيقاتي كشور، آمادگي بانك براي تقويت همه‌جانبه همكاري با دانشگاه پيام نور را اعلام كرد. مديرعامل بانك صادرات ايران افزود: آموزش مهم‌ترين ابزار توسعه از منظر نظريه‌پردازان محسوب مي‌شود و بانك صادرات ايران با همين رويكرد در پي نقش‌آفريني موثر خود در اين حوزه است.

حجت‌الله صيدي با اشاره به وجه مشترك بانك صادرات ايران و دانشگاه پيام نور در مقايسه گستردگي شعب و واحدهاي آموزشي، اظهار كرد: بانك صادرات ايران به دنبال تخصيص بهينه منابع و كارآمدي اثربخش آن، همكاري با دانشگاه پيام نور را تقويت خواهد كرد و دانشجويان، اساتيد و كاركنان اين دانشگاه از خدمات و تسهيلات بانك منتفع خواهند شد.

 

117درصد از اهداف صدور ضمانتنامه بانك پاسارگاد محقق شد

بانك پاسارگاد با ارايه بسته حمايتي ويژه به فعالان اقتصادي كشور توانست 117درصد از اهداف 5ماهه اول سال 1398 را محقق كند. ميزان صدور ضمانتنامه در اين بانك نسبت به عملكرد مشابه در سال گذشته، 242 درصد رشد داشته است.

به‌ گزارش روابط‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، اين بانك با هدف كمك به رونق توليد و اشتغالزايي، رشد و شكوفايي صنايع داخلي و چرخه اقتصاد كشور بسته حمايتي ويژه خدمات بانكي شامل اعطاي تسهيلات ارزان‌قيمت، گشايش اعتبار اسنادي داخلي و صدور انواع ضمانتنامه بانكي را ارايه كرده كه با استقبال صاحبان‌ مشاغل، فعالان اقتصادي و توليدكنندگان مواجه شده است.

يكي از مهم‌ترين خدمات اين بسته حمايتي ويژه، صدور انواع ضمانتنامه‌هاي بانكي است كه موجب تسهيل مبادلات اقتصادي و تجاري در جامعه مي‌شود. بانك پاسارگاد با وجود تدوين اهداف جسورانه و افزايش 71درصدي در اهداف سالانه خود در صدور ضمانتنامه موفق شده است با برنامه‌ريزي، تلاش و عملكرد مسوولانه در 5ماهه اول سال 1398، 117درصد از اين اهداف را محقق كند. با استقبال فعالان اقتصادي و افزايش 28درصدي در تعداد مشتريان دريافت‌كننده ضمانتنامه و از طرف ديگر افزايش 58 درصدي در تعداد ضمانتنامه‌هاي صادره، عملكرد بانك در مقايسه با مدت مشابه خود در سال قبل با 242درصد رشد همراه شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون