• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3224 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

به خاطر انتصاب رويانيان بركنارم كردند

مهرعلي: آينده ورزش را درگير سلايق شخصي نكنيم

گودرزي سال قبل از ما تقدير كرده بود!

حميدرضا مهرعلي در مورد بركناري‌اش از رياست فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري، اظهار كرد: بر اساس آيين‌نامه‌ وزير ورزش و جوانان حق انجام برخي كارها را دارد و البته حق انجام برخي از كارها را نيز ندارد. چند روز پيش پس از انتصاب محمد رويانيان به عنوان مشاور فدراسيون فشارهاي بسيار زياد و بي‌سابقه‌اي به فدراسيون وارد شد. همه ما ايراني و مسلمان هستيم و بايد به كساني كه دل‌شان به حال اين مملكت مي‌سوزد فرصت داده شود. ما خواستيم از حضور محمد رويانيان در مجموعه فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري استفاده كنيم و براي اين كار نيز از مراجع ذيصلاح نيز استعلام گرفتيم كه ايشان مشكلي در اين زمينه نداشته باشد و البته صلاحيت آقاي رويانيان نيز در اين باره تاييد شد. رييس بركنار شده فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري با بيان اينكه نمي‌دانم آقاي وزير ورزش و جوانان شخصا چه مشكلي با محمد رويانيان دارد، خاطرنشان كرد: از همان روز چهارشنبه كه حكم محمد رويانيان زده شد، فشارها بر فدراسيون وارد شد و به من گفتند استعفا بدهم. من با بيان اينكه استعفا نمي‌دهم به وزارت ورزش و جوانان گفتم كه فعاليتم را همچنان ادامه خواهم داد و چند روز بعد ديدم كه وزير ورزش و جوانان در اقدامي بي‌سابقه من را از رياست فدراسيون بركنار كرد. مهرعلي با بيان اينكه نمي‌دانم وزير چه مشكلي با رويانيان دارد؟ گفت: من دو ماه پيش از همين وزارتخانه تقديرنامه فدراسيون برتر را گرفتم. حتي 10 برابر آن چيزي كه وزارت ورزش و جوانان به فدراسيون پول داده بود را از بخش‌هاي ديگر به فدراسيون تزريق كردم و گفته بودم كه تا آخر سال 95 فدراسيون را به صورت كامل بي‌نياز از كمك‌هاي وزارت ورزش و جوانان مي‌كنم. اميدوارم آينده ورزش ايران با سلايق شخصي دچار مشكل نشود. اميدوارم تنگ‌نظري‌ها و لجبازي‌هاي كودكانه و بي‌تدبيري‌ها از ورزش مملكت رخت بربندد و اميدوارم دخالت‌ها كم شود. آنچه در توان من بود انجام دادم اما با اين كارها استقلال مجامع زير سوال مي‌رود. هر چند كه صلاح مملكت خويش را خسروان دانند. در دولت تدبير و اميد نياز داريم كه تدبير در عرصه ورزش بيشتر شود. رويانيان تنها يك روز مشاور فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري بود و وزارت ورزش و جوانان اين امر را طاقت نياورد. من باز هم مي‌گويم كه نمي‌دانم وزير ورزش و جوانان چه مشكلي با محمد رويانيان دارد. پس از اينكه رويانيان را به عنوان مشاور خودم انتخاب كردم از وزارت با من تماس گرفتند و به اين موضوع انتقاد كردند و حتي از من درخواست شد به خاطر اختلاف رويانيان با وزير ورزش، او را از اين سمت بركنار كنم. با اين حال من حاضر به اين كار نشدم و روز گذشته سجادي در تماسي از من خواست تا از سمت خود استعفا دهم كه من اعلام كردم من استعفا بده نيستم و بايد من را بركنار كنيد. رييس سابق فدراسيون اتومبيلر‌اني و موتورسواري در پاسخ به اين سوال كه مگر به جز مجمع فرد ديگري مي‌تواند او را از سمتش بركنار كند، گفت: گويا به جز فدراسيون فوتبال، در ساير فدراسيون‌ها وزير اين اختيار را دارد. وي در مورد اينكه آيا وزير ورزش جواب تلفن او را هم مانند كفاشيان نمي‌دهد، گفت: روز گذشته شخصا آقاي سجادي با من تماس گرفت و حتي ساعت 15/14 دقيقه نيز در مورد برنامه‌هاي فدراسيون با گودرزي جلسه‌اي داشتيم كه كنسل شد.
ديگر در اين سمت نخواهم ماند. هيچ موقع به دنبال پست‌ها نبودم و فقط بايد بگويم كه اين سمت‌ها نيستند كه به انسان شخصيت مي‌دهند بلكه انسان‌ها هستند كه به صندلي‌ها و پست‌ها شخصيت مي‌دهند.
مهرعلي همچنين در ادامه با بيان اينكه در طول مدت زمان حضورش در فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري اقدامات بسياري را انجام داده، گفت: همين كه توانستيم رالي خاورميانه را در ايران برگزار كنيم و ميزباني رقابت‌هاي موتوركراس جهاني را بگيريم و البته چندين پست در مجامع جهاني را به دست بياوريم دليلي بر موفقيت‌هاي فدراسيون است. فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري چيزي به من اضافه نكرد و با تمام توان تلاش كردم تا بتوانم ورزش اتومبيلراني و موتورسواري ايران را به جايگاه خوبي برسانيم.
رييس بركنار شده فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري با اشاره به اينكه حق شكايت از وزير ورزش و جوانان برايش محفوظ است، اضافه كرد: من اين اختيار را دارم كه از وزير ورزش و جوانان شكايت كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون