• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4450 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ شهريور

ويژه

شهرك‌هاي صنعتي قزوين پيشگام در جذب سرمايه‌گذاران

خانپور گفت: شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين در سه‌سال و نيم گذشته با بيش از 338قرارداد پيشگام ملي در جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي بوده است. به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين، خانپور مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: از ابتداي سال 1395 تاكنون، 470هكتار زمين صنعتي به سرمايه‌گذاران واگذار كرده‌ايم كه بيشترين آمار واگذاري‌ها بر اساس مستندات قراردادها در شهرك صنعتي كمتر برخوردار به ترتيب شهرك صنعتي خرمدشت با 232هكتار و شهرك صنعتي ليا 97هكتار زمين صنعتي بوده است.

 

ايرانول برند شناخته شده و باكيفيتي است

مديركل استاندارد استان تهران در بازديد از پالايشگاه روغن‌سازي ايرانول گفت: ايرانول برند شناخته شده و باكيفيتي است. به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، دكتر محمودرضا طاهري در اين بازديد كه صبح (4 شهريورماه) در سومين روز از هفته دولت صورت گرفت، از اقدامات انجام شده در اين شركت طي سال‌هاي اخير تشكر كرد و گفت: در سالي كه مقام معظم رهبري سال رونق توليد نامگذاري كردند و با وجود تحريم‌ها كه مشكلاتي را ايجاد كرده ما در كنار توليدكنندگان كه رزمندگان خط مقدم توليد هستند، ايستاده‌ايم.

محبوبيت خاص «همراه اول» در بين اپراتورها

همراه اول به عنوان اولين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه ايران و پيشرو در عصر ارتباطات تلفن سيار، با عرضه سيم‌كارت 0912 براي اولين بار در ايران شروع به فعاليت كرد. به گزارش جام‌نيوز، فناوري‌هاي جديد در دو دهه اخير تاثيرات بسيار زيادي بر زندگي بشر گذاشته، به گونه‌اي كه توانسته است زندگي فرد و خواسته‌هايش را تغيير دهد. در واقع با نيازهاي كنوني بشر، تمايل به استفاده از تكنولوژي روز به روز در حال گسترش است. اتصال به شبكه اينترنت با سرعت و قابليت اطمينان بالا باعث شده تا اپراتورهاي مختلفي پا به عرصه فعاليت بگذارند. تلفن همراه از پديده‌هايي است كه زندگي جوامع بشري را به ‌شدت تحت‌الشعاع قرار داده است. در همين راستا نخستين مرحله از راه‌اندازي فناوري تلفن همراه در سال 73 و با ظرفيت‌سازي براي 9200 شماره و با واگذاري 4 سيم‌كارت به نهاد رياست‌جمهوري براي اولين بار در ايران استارت خورد. همراه اول به عنوان اولين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه ايران و پيشرو در عصر ارتباطات تلفن سيار، با عرضه سيم‌كارت 0912 براي اولين بار در ايران شروع به فعاليت كرد. سيم‌كارت همراه اول در دو دسته سيم‌كارت اعتباري و سيم‌كارت دايمي در اختيار مشتركان قرار گرفت. از اين‌رو مي‌توان گفت كه قيمت سيم‌كارت همراه اول با توجه به دايمي يا اعتباري بودن سيم‌كارت آنها، متفاوت است كه البته اين موضوع درباره اپراتورهاي ديگر نيز صدق مي‌كند. بعد از همراه اول اپراتورهاي مختلفي مانند ايرانسل، رايتل، سامانتل و شاتل موبايل شروع به فعاليت كرده و با ارايه سيم‌كارت‌هاي مختلف و خدمات متنوع سعي در برآورده كردن نيازهاي مشتركان خود كردند. بنابراين اين امكان براي كاربران فراهم شد كه به راحتي بتوانند از بين اپراتورهاي مختلف حق انتخاب داشته و با توجه به نيازهاي خود، اقدام به خريد سيم‌كارت كنند. بايد در نظر داشته باشيد كه قيمت سيم‌كارت و همچنين محدوده خدمات اپراتورها مي‌تواند در انتخاب مشتركان تاثير زيادي داشته باشد. نكته‌اي كه ذكر آن حايز اهميت است، اين است كه با وجود اپراتورهاي مختلف كه هر يك با پيش‌شماره‌هاي مختلفي شروع به فعاليت كرده‌اند، «سيم‌كارت 0912» همراه اول، هنوز هم در بين تمام مشتركان و اپراتورها محبوبيت خاصي دارد. تمامي اپراتورهاي تلفن همراه با پوشش سراسري اينترنت 3G و 4G در حال ارايه اينترنت با سرعت بالا و مناسب هستند.

تلفن همراه امروزه به يكي از ضرورت‌هاي زندگي جديد تبديل شده است به نحوي كه تصور كار، زندگي، ارتباط و تعامل بدون آن براي بسياري از افراد غيرممكن به نظر مي‌رسد. بنابراين اپراتورها با علم بر اين باور سعي دارند، سيم‌كارت‌هاي خود را با مناسب‌ترين قيمت عرضه كنند تا هر فردي به راحتي بتواند با «خريد سيم‌كارت» متناسب با بودجه خود، قادر به استفاده از تكنولوژي روز دنيا باشد. در حقيقت با توجه به رقابت شديد بين اپراتورهاي تلفن همراه، هر يك از اين اپراتورها براي پيشي گرفتن از رقباي خود در حال ارايه خدمات بهينه و مقرون به صرفه به مشتركان خود هستند و با در نظر گرفتن كدهاي ويژه سعي در ارتقاي سطح رضايت كاربران خود دارند. لازم به ذكر است كه كدهاي در نظر گرفته شده از سمت اپراتورها، از طريق هر نوع گوشي قابل استفاده و فعال شدن است. بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه رابطه مستقيمي بين اپراتورهاي تلفن همراه و كمپاني‌هاي سازنده تلفن همراه برقرار است. در همين راستا مي‌توان به ميزان استفاده از دوربين در تلفن همراه با رشد شتابنده اشاره كرد. به گونه‌اي كه كمپاني نوكيا به تنهايي 200 ميليون گوشي دوربين‌دار در سال 2001 به فروش رساند. هم‌اكنون همراه اول با حدود 86 ميليون سيم‌كارت واگذار شده به عنوان بزرگ‌ترين اپراتور شبكه تلفن همراه و اينترنت پرسرعت در ايران تلقي مي‌شود. با اين حساب «قيمت سيم‌كارت همراه اول» در مقايسه با رقباي خود نه تنها بالا نيست، بلكه مناسب است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون