• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4465 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور

موسوي، مدیر واحد نظارت و پیگیری تشريح كرد

شاخصه‌هاي رشد به‌پخش در حوزه نظارت و پيگيري

يكي از بخش هاي موثر در فرآيند توسعه پايدار اقتصادي راهكارهايي است كه واحدهاي مرتبط با حراست و حفاظت منابع براي رشد و پويايي هرچه بيشتر فعاليت هاي شركت ارائه مي كنند.

بخش حراست به پخش يكي از حوزه هايي است كه عملكرد كلي آن در راندمان نهايي شركت اثرگذار است. با توجه به اهميت فعل و انفعالاتي كه حراست به پخش در حوزه‌هاي گوناگون ارائه مي كند سراغ موسوي مدیر واحد نظارت و پیگیری رفتيم تا درباره مهمترين شاخص هايي كه به پخش در حوزه نظارت و پیگیری دنبال مي كند، گفت‌و‌گو
كنيم.

موسوی با اشاره به این مطلب که حراست پشتوانه محکمی برای سلامت جامعه اداری است، بیان کرد: در شرکت به پخش با توجه به وظیفه ذاتی که دارد، نظارت و پیگیری علاوه بر آنکه می بایست دقت بالایی برای حفاظت و مراقبت از تمامی قسمت ها را عهده دار باشد، باید ارتباط نزدیکی با پرسنل هم برقرار کند و ما در این بازدیدهای میدانی که بصورت هفتگی و ماهانه انجام می‌دهیم در سراسر کشور قصد آن داریم تا با کمک همکاران خدوم و زحمتکش به پخش ایمنی انبارهای مراکز را بالا برده و از نزدیک خداقوت گفته و شاهد رفع نواقص موجود باشیم.
موسوی افزود: برای بقای سلامت اداری مولفه‌هایی لازم است یکی از آنها ارتباط نزدیک مسئولین و مدیران با پرسنل در تمامی قسمت‌هاست. همین‌که به نوعی نشان داده می شود که به یاد این عزیزان هستیم خود سبب بالا بردن روحیه تلاش و کوشش در آنهاست و پیشگیری خواهد کرد از بروز اتفاقات ناخوشایند.
مدیر واحد نظارت و پیگیری با اشاره به این مطلب که تمامی انبارهای شرکت مجهز به نیروهای خبره و متخصص در این امر می باشد، افزود: کارکنان واحد نظارت و پیگیری کاملا نگاه به حال و آینده را دارا می باشند و از تجربیات گذشته هم بهره های لازم را می برند تا آمادگی لازم در جهت پیشگیری و مقابله با اتفاقات احتمالی را داشته باشند. این امر محقق نخواهد شد مگر به نیروی جوان و کارآمد و متخصص. تا بحمدالله و کمک همه عزیزان شاهد ارتقای توان حفاظتی و امنیتی سازمان به منظورپیشبرد اهداف بلند مدت و کلان آن باشیم.
موسوی در پایان با بیان این مطلب که احقاق حقوق کارکنان و ارباب رجوع یکی دیگر از اولویت های این واحد است، گفت: از نظر علم مدیریت ، سازمانی می تواند موفق و پویا و پیشرو باشد که کارکنانی با انگیزه و راضی داشته باشد ، زیرا از کارمند و یا کارگر ناراضی ، خلاقیت و ابتکار به وجود نمی آید.

لذا در زمان مدیریت جناب آقای مهندس محسنی مجد شاهد تغییر و تحولاتی در این امر بوده ایم و سبب شده بسیاری از مشکلات پرسنل رفع شود و مواردی هم هست که در حال پیگیری و انجام است. بدیهی است حراست می تواند از این طریق ، خدمات قابل توجهی به مدیریت و کارکنان مجموعه ارائه نماید.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون