• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4465 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور

سينا افتخاري، مدير بازرگاني شركت به‌پخش مطرح كرد

از اجرايي شدن برنامه‌ها تا هدف‌گذاري براي آينده

يكي از بخش هاي تاثيرگذار شركت به پخش كه عملكرد آن تاثير مستقيمي بر روي راندمان كلي شركت دارد، بخش بازرگاني اين شركت است كه تلاش مي كند تا اهداف از پيش تعيين شده و سياست گذاري هاي كلان شركت را محقق كند. حوزه اي كه ارتباط مستقيمي ميان مطالبات مشتريان از يك طرف و درخواست ها و اهداف شركت از سوي ديگر ايجاد كند. بخش بازرگاني شركت به پخش بر اساس اين الگوي مشخص توانسته عملكرد مناسبي به ثبت برساند و چشم انداز روشني از برنامه هاي اجرايي را نيز براي آينده ترسيم كند. با اين مقدمات سراغ افتخاري مدير بخش بازرگاني به پخش رفتيم تا به طور اختصار نوري به ابعاد پنهان و آشكار تلاش هايي بتابانيم كه اين بخش در راندمان نهايي عملكرد به پخش ارائه مي كند.

مدير بازرگاني شركت به‌پخش با اشاره به برنامه‌هاي انجام‌شده در اين شركت، به برنامه‌هاي پيش روي به‌پخش اشاره كرد و افزود: در جهت تحقق اين اهداف، شركت‌هاي گروه توسعه صنايع بهشهر از جمله پاكسان، گلتاش، مرواريد هامون، مارگارين، به‌پاك و... همراه شركت به‌پخش تلاش و كوشش شبانه‌روزي داشتند.

سينا افتخاري، مدير بازرگاني شركت به‌پخش با بيان اينكه در سال‌هاي اخير به دليل شرايط خاص كشور در حوزه ورود و خروج كالا، به خصوص مواد اوليه، مشكلاتي براي تامين‌كنندگان و توليدكنندگان به وجود آمد كه با تلاش و كوشش مضاعف همه كارگران و توليدكنندگان زحمتكش، در سراسر كشور درحال عبور سربلند از اين بحران هستيم، گفت: شركت به‌پخش نيز به دليل ماهيت كاري و شرح وظيفه تعريف شده كه ارتباط مستقيم با شرايط تامين‌كنندگان دارد، از اين قاعده مستثنا نبوده و نيازمند اخذ تصميمات فوق‌العاده بود كه بحمدالله انجام شد.

وي به برنامه‌هاي تنظيمي و محوريت فرآيند آنها اشاره كرد و افزود: مديريت و تامين مالي تامين‌كنندگان جهت خريد مواد اوليه، شناسايي و عقد قرارداد با تامين‌كنندگان جديد و با پتانسيل، شناسايي و جذب تامين‌كنندگان بومي جهت رونق توليد در مناطق و مديريت هزينه‌اي حمل‌ونقل، تامين مواد اوليه تامين‌كنندگان با استفاده از امكانات مالي و تجهيزاتي شركت و ورود به بازارهاي جديد با توجه به امكانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري موجود در شركت از جمله روغن صنعتي و خودرويي كه به زودي ساير كالاهاي مصرفي اتوسرويس‌ها نيز وارد اين سبد خواهد شد، از جمله اين برنامه‌ها محسوب مي‌شود.

مدير بازرگاني شركت به‌پخش اضافه كرد: در جهت تحقق اين اهداف، شركت‌هاي گروه توسعه صنايع بهشهر، از جمله پاكسان، گلتاش، مرواريد هامون، مارگارين، به‌پاك و... نيز با توجه به مشكلات بسيار زيادي كه داشتند، همراه شركت به‌پخش تلاش و كوشش شبانه‌روزي داشتند.

افتخاري در پايان به برنامه‌هاي پيش روي شركت به‌پخش اشاره و تصريح كرد: توسعه و جذب تامين‌كنندگان جديد و با پتانسيل، تكميل سبد كالا، نگهداري و مديريت تامين‌كنندگان قديمي و وفادار، برندسازي و ايجاد سرمايه معنوي و تجاري براي شركت و تدوين برنامه مدون تبليغاتي با مشاركت تامين‌كنندگان، به خصوص در رسانه‌هاي تصويري، از ديگر اهدافي است كه در تلاش هستيم تا به آنها دست پيدا كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون