روند رضايت از تنوع محصولات «بهپخش»
يكي از پرسشهاي كليدي در روند بررسي چگونگي عملكرد شركتهاي پخش؛ ديدگاهي است كه مشتريان و عاملان فروش درخصوص چگونگي بسته توزيعي شركتها مطرح ميكنند. واقعيت آن است كه هر مخاطب يا مشتري مايل است سبدي كه براي پخش فروش محصولات دراختيارش قرار ميگيرد، از تنوع و گوناگوني مطلوبي برخوردار باشد. براساس اين اهميت ساختاري است كه دستاندركاران «بهپخش» همواره سعي ميكنند تا در اين زمينه بهگونهاي عمل كنند كه رضايت حداكثري مردم؛ مشتريان و عاملان فروش تامين شود و برخي محدوديتهايي كه در مسير تامين اقلام وجود دارد، از ميان برداشته شود تا درنهايت گزينههاي بيشتري
پيش روي مشتريان قرار گيرد.
تنوع محصولات سبد پخش يكي از شاخصهايي است كه همواره در روند ارزيابيهاي سالانه مديران و دستاندركاران بهپخش مورد توجه قرار ميگيرد. در تحقيقات سالانه رضايتسنجي از پاسخدهندگان پرسيده ميشود. در بالا نموداري آمده كه روند رضايت از تنوع محصولات سبد پخش بهپخش در استانهاي مختلف از نظر فروشندگان سوپرماركتها را نشان ميدهد. منبع:اعتماد