• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4471 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲ مهر

پيام تبريك بانك رفاه كارگران به مناسبت اول مهر

دكتر محمد علي سهماني مديرعامل بانك رفاه كارگران، در پيامي روز بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها را تبريك گفت. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، متن پيام مديرعامل بانك رفاه به شرح زير است:

بسمه تعالي

اول مهرماه روز بازگشايي مدارس و استشمام شميم گلزار علم و دانش‌افزايي را محضر تمامي خانواده‌هاي معزز، نوگلان باغ تعليم و تربيت، معلمان و فرهنگيان زحمتكش به ويژه همكاران خدوم بانك معظم رفاه و خانواده‌هاي محترم ايشان تبريك و شادباش عرض مي‌نمايم.

آغاز مهرماه و بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها طليعه نوزايي، تكامل، پويايي و حركت توسعه‌اي جامعه و كشور عزيزمان است كه با انديشه‌هاي متعالي و همت بلند فرزندان، دانش‌آموزان و دانشجويان كوشا و طالب دانش و علم اندوزي به منصه ظهور مي‌رسد.

خداوند منّان را شاكريم در سالي كه مزين به شعار رونق توليد است، بانك رفاه با حضور در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي از جمله انجام اقدامات ارزشمند در زمينه احداث و تجهيز مدارس به‌ويژه در مناطق دور افتاده و كمتر برخوردار كشور گام‌هاي مثبت و ماندگار در بحث اقتصاد مقاومتي و حمايت از رونق توليد برداشته كه ان‌شاءالله و به حول قوه الهي اين مسير بلند تداوم و استمرار داشته باشد.

دانش‌آموزان و دانشجويان كشور عزيزمان بسان سرمايه‌هاي ارزشمند توسعه و پيشرفت، نقشي بي‌بديل و تاثيرگذار در چشم‌انداز تكاملي ايران ايفا مي‌كنند و بانك رفاه به عنوان يك بانك اجتماعي كه تعلق به بدنه اجتماع دارد براي تسهيل شرايط اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي اين قشر معزز جامعه از هيچ كوششي فروگذار نخواهد كرد و با بسيج تمامي منابع و امكانات خود در جهت پويايي بيش از پيش عرصه علم، دانش، تعليم و تعلم اهتمام مي‌ورزد.

بار ديگر روز بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها را تبريك عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي تمامي پژوهندگان علم و دانش سرآمدي و پيشگامي، براي معلمان و فرهنگيان عزيز اعتلاي بيش از گذشته و براي ميهن عزيز و سرافراز اسلامي افتخار نام و جايگاه و عزت‌مندي روزافزون مسألت دارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون