• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4489 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر

ويژه

امكان جديد همراه اول براي رفع نگراني زائران اربعين

همراه اول با ارايه يك پيام جديد، اقدام به رفع نگراني زائران اربعين كرده است. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اپراتور اول تلفن همراه با طراحي و ارايه يك پيام (Announce) جديد در شبكه خود، گامي در راستاي حمايت از مشتركان برداشته است. با در نظر گرفتن اين آنونس جديد در شبكه، از اين پس مشتركان همراه اول ضمن تماس با مشتركاني كه در خارج از كشور دچار اتمام شارژ (مشتركان سيم كارت‌هاي اعتباري) يا قطع بدهي (مشتركان سيم كارت‌هاي دايمي) مي‌شوند، با پيام «مشترك گرامي، شماره‌اي كه با آن تماس گرفته ايد به علت بدهي يا عدم موجودي كافي امكان پاسخگويي ندارد، در صورت تمايل مي‌توانيد با شماره‌گيري كد ستاره يك مربع نسبت به پرداخت بدهي يا افزايش شارژ ايشان اقدام فرماييد»، روبه‌رو شده و مي‌توانند به راحتي مشكل آنان را برطرف كنند. بر اين اساس مشتركان همراه اولي كه جهت راهپيمايي اربعين در كشور عراق به سر مي‌برند، ممكن است به دليل اتمام شارژ يا قطع بدهي، اين پيام جديد روي خطوط‌شان در مواجهه با تماس‌ها فعال شود.

 

پيشرفت ساخت مدرسه توسط بانك‌ پاسارگاد در استان خوزستان

بانك پاسارگاد در راستاي ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي خود، عمليات ساخت 4 مدرسه در مناطق سيل‌زده استان خوزستان را آغاز كرده‌ بود كه با پيشرفت بسيار خوبي در حال پيگيري است. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، به دنبال وقوع حادثه سيل در برخي مناطق كشور، بانك‌ پاسارگاد برنامه اساسي خود در سال جاري را مشاركت در ساخت مدرسه در اين نواحي و اختصاص بودجه تبليغاتي بانك به اين امر خطير، اعلام كرد. به دنبال اين تصميم، عمليات ساخت چند مدرسه در استان‌هاي گلستان، خوزستان و لرستان آغاز شد كه با سرعت قابل قبولي در حال اجراست. بر اساس اين خبر، بانك‌ پاسارگاد پس از انجام هماهنگي‌هاي لازم با سازمان‌هاي مرتبط و انجام بررسي‌هاي دقيق، عمليات ساخت 4 مدرسه در استان خوزستان، شهرستان‌ شوش (روستاهاي ذبيددبات، خشه سلمان سردال، مالك‌اشتر) و شهرستان الوان را آغاز كرده است كه با توجه به پيشرفت بيش از 55 درصدي برخي پروژه‌ها و سرعت اجراي عمليات ساخت، به زودي آماده بهره‌برداري خواهند شد.

خدمات متنوع بانك صادرات  به زائران اربعين

خدمات متنوع بانك صادرات ايران به زائران اربعين با ارايه انواع خدمات بانكي و رفاهي در استان‌هاي مرزي ادامه دارد.به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، ارايه خدمات مختلف ارزي، بانكي و رفاهي به زائران اربعين حسيني با عرضه دينار عراق، تجهيز خودپردازهاي ثابت و سيار در مناطق مرزي، ارايه خدمات در شعب كشيك، برپايي موكب و ارايه مهمانسرا و پاركينگ خدمات‌رساني به زائران را در سه استان كرمانشاه، ايلام و خوزستان همچنان ادامه دارد.

صرافي سپهر بانك صادرات ايران به عنوان يكي از صرافي‌هاي بانكي مورد اعتماد بانك مركزي، در شعبه مركزي تهران و شهرهاي يزد، اصفهان و شيراز به متقاضيان ١٢٥ هزار دينار يا ساير ارزها معادل ١٠٠ يورو عرضه مي‌كند. در همين راستا، ٣٩٥ خودپرداز ثابت با افزايش سقف برداشت نقدي روزانه تا ٥ ميليون ريال در استان‌هاي مرزي تجهيز شده كه٢٥٢ دستگاه در استان خوزستان، ١٠٣ دستگاه در استان كرمانشاه و ٤٠ دستگاه در استان ايلام آماده خدمت‌رساني به زائران است.

مدير عامل ذوب آهن اصفهان مرد سال فولاد شد

مهندس منصور يزدي‌زاده، مدير عامل ذوب آهن اصفهان در كنفرانس استيل پرايس به عنوان مرد سال فولاد ايران معرفي شد . مديرعامل ذوب آهن اصفهان لوح ويژه مرد سال فولاد را از دكتر خداداد غريب‌پور رييس هيات عامل ايميدرو دريافت كرد . اين انتخاب از طريق نظرسنجي از فعالان بازار فولاد و مواد اوليه صورت گرفته است. طي كنفرانس‌هاي مجموعه استيل پرايس از مديران نخبه فولادي هر سال تجليل مي‌شود . كنفرانس استيل پرايس (با موضوع زنجيره فولاد، نوآوري و ظرفيت‌هاي پنهان) با حضور مسوولان و دست‌اندركاران صنعت فولاد كشور در سالن همايش‌هاي هتل استقلال تهران يكشنبه 21 مهرماه برگزار شد .

 

آغاز عمليات اجرايي گازرساني به روستاي بي‌آب شهرستان آوج

مديرعامل شركت گاز استان قزوين از گازرساني به روستاي بي‌آب شهرستان آوج خبرداد. به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين؛ اسماعيل مفردبوشهري، مديرعامل شركت گاز قزوين در مراسم كلنگ‌زني پروژه گازرساني به روستاي بي‌آب شهرستان آوج اظهار كرد: يكي از رسالت‌هاي شركت گاز، گازرساني به مناطق محروم بوده كه در اين زمينه با تلاش و كوشش عوامل اجرايي تاكنون 13000مشترك در 95روستا از روستاهاي شهرستان آوج از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند شده‌اند و با گازرساني به روستاي بي‌آب تمامي روستاهاي هدف اين شهرستان، از اين موهبت برخوردار خواهند شد . بوشهري افزود: تعداد كل مشتركان شهرستان آوج بالغ بر17000مشترك بوده كه از اين تعداد 4000مشترك در بخش شهري از نعمت گاز استفاده مي‌كنند . مديرعامل گاز استان تصريح كرد: بيشترين ضريب نفوذ گاز در سطح استان مربوط به شهرستان آوج بوده كه جزو شهرستان‌هاي سبز استان نيز محسوب مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون