• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4502 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

پيدا و پنهان

قانون اصل ۴۴ اصلاح مي‌شود

نمايندگان مجلس كليات لايحه اصلاح قانون اجراي سياست‌هاي كلي اصل ۴۴ قانون اساسي و موادي از قانون برنامه سوم توسعه را به تصويب رساندند.

نمايندگان در نشست علني صبح ديروز مجلس شوراي اسلامي در جهت تسهيل فضاي كسب و كار با 163 راي موافق كليات لايحه‌اي را به تصويب رساندند كه براساس آن و در صورت تصويب جزييات، شوراي داوري خصوصي‌سازي اختيارات بيشتري پيدا كرده و شوراي مقررات‌زدايي فضاي كسب و كار نيز تقويت مي‌شود.

بررسي ترميم سبد معيشت

امروز، 13 آبان ماه 98 كميته دستمزد با دستور كار ترميم سبد معيشت كارگران به بررسي معيشت نيروي كار و واقعي كردن ميزان دستمزد ساليانه كارگران مي‌پردازد. همچنين با تهيه گزارش‌هاي ميداني و تخصصي به تعيين دستمزد واقعي كه سالانه اعلام مي‌شود، كمك مي‌كند. براساس اين گزارش، دستمزد كارگران و مشمولان قانون كار هر ساله در ماه‌هاي پاياني، در جلسات شوراي عالي كار مورد بررسي قرار مي‌گيرد و در روزهاي پاياني اسفند حداقل دستمزد سال آينده نهايي مي‌شود.

دستور ترخيص ۱۰۴۸ خودروي دپو شده صادر شد

بعد از رايزني‌هاي انجام شده براي ترخيص خودروهاي دپو شده، سرانجام وزير صنعت، معدن و تجارت دستور ترخيص ۱۰۴۸ خودروي پروانه شده مانده در گمرك را صادر كرد. در چند ماه گذشته رايزني‌هايي از سوي گمرك ايران با دستگاه‌هاي مربوطه انجام و پيشنهاداتي در رابطه با ترخيص ارايه شده بود كه اطلاعات دريافتي ايسنا حاكي از اين است كه با بررسي‌هاي انجام شده و موافقت دستگاه‌هاي ذي‌ربط، وزير صمت نيز دستور ترخيص خودروهاي پروانه شده را صادر كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون