• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4502 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

ويژه

كوييك آر در پارس خودرو توليد مي‌شود

مديرعامل پارس خودرو گفت: مدل جديدي از محصول جديد گروه خودروسازي سايپا در شركت پارس خودرو توليد و تا پايان سال ۹۸ به بازار عرضه مي‌شود. به گزارش سايپانيوز، علي شيخ‌زاده اظهار كرد: با وجود اينكه محصول كوييك به تازگي در گروه خودروسازي سايپا توليد و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهاي مناسبي كه از مشتريان دريافت شده و همچنين تاكيد تيم مديريتي جديد سايپا بر افزايش رضايتمندي مشتريان، مدل جديدي از اين خودرو در شركت پارس خودرو توليد خواهد شد.

شيخ‌زاده با بيان اينكه اين مدل از محصول كوييك با نام كوييك آر (QUIK-R) نام‌گذاري شده است، افزود: از آنجا كه خودروي كوييك به دليل شرايط ظاهري مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جديد تغييراتي در رنگ‌هاي بيروني و داخلي اين خودرو ايجاد شده تا به جذابيت ظاهري آن افزوده شود.

به‌روز‌رساني تعهدات معوق هفت محصول پرتيراژ ايران‌خودرو

تعهدات معوق برخي از محصولات پرتيراژ شركت ايران‌خودرو در نيمه دوم آبان ماه سال جاري به‌روز مي‌شود. ايكوپرس، پايگاه اطلاع‌رساني گروه صنعتي ايران‌خودرو، طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: پس از ارسال دعوتنامه‌ خودروهاي پژو 405 اس‌ال ايكس، پژو 405 دوگانه‌سوز، پژو پارس اتوماتيك، پژو پارس دوگانه‌سوز، دنا پلاس و سمند ال ايكس EF7 و تكميل باقي‌مانده وجوه توسط مشتريان، تعهدات خودروهاي مذكور تا نيمه دوم آبان ماه به‌روز مي‌شود.

در اين اطلاعيه آمده است: شركت ايران‌خودرو تمام تلاش خود را مي‌كند تا تعهدات خود را به‌موقع ايفا نمايد به همين منظور و متناسب با افزايش سرعت جمع‌آوري خودروهاي كف، تحويل خودروهاي مشتريان نيز سرعت بيشتري خواهد گرفت.

خودروهاي ناقص ايران‌خودرو تا دي ماه به صفر مي‌رسد

آمار خودروهاي ناقص كف كارخانه ايران‌خودرو كه تكميل آن از روزهاي ابتدايي خرداد ماه در دستور كار اين خودروساز قرار گرفته، نشان مي‌دهد تا پايان آبان ماه به كمتر از 30 هزار دستگاه و در دي ماه سال جاري به صفر خواهد رسيد.

براساس گزارش ايكوپرس؛ فرشاد مقيمي مديرعامل ايران‌خودرو با بيان اين مطلب گفت: اين موفقيت با همدلي و همراهي زنجيره تامين و تلاش كارگران خطوط توليد به دست آمده است.

او با اشاره به آهنگ رو به رشد توليد و روند كاهشي خودروهاي داراي كسري قطعه اظهار داشت: تجاري‌سازي محصولات از روزانه 1190 دستگاه در هفته آخر مرداد ماه به 1540 دستگاه در هفته اول آبان ماه رسيده كه اين روند افزايشي توليد ادامه خواهد داشت. مديرعامل ايران‌خودرو خاطرنشان ساخت: گروه صنعتي ايران‌خودرو از ابتداي سال جاري تاكنون موفق به توليد 202 هزار و 879 هزار دستگاه انواع خودروي سواري و وانت شده و باتوجه به اينكه روند تامين و توليد در اين خودروساز شتاب گرفته انتظار مي‌رود تعداد توليد روزانه تا دي ماه به مرز دو هزار دستگاه برسد.

او تاكيد كرد: اجراي تعهدات معوق و تحويل خودروها در كوتاه‌ترين زمان ممكن و درنهايت رضايت ذي‌نفعان هدف اصلي گروه صنعتي ايران‌خودرو است كه تمامي تلاش و همت مجموعه كاركنان اين خودروساز در مسير تحقق اين هدف قرار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون