• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4510 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ آبان

ويژه

اطلاعيه روابط عمومي بانك‌مركزي در‌خصوص استفاده از رمز پويا

روابط عمومي بانك مركزي ج.ا.ا. طي اطلاعيه‌اي به مشتريان شبكه بانكي بر استفاده از رمز پويا جهت جلوگيري از سوءاستفاده سودجويان از حسابهاي بانكي تاكيد كرد. متن اين اطلاعيه به شرح زير است: # روابط عمومي بانك مركزي به اطلاع مشتريان محترم شبكه بانكي كشور مي‌رساند كه بانك‌ها و موسسات اعتباري در راستاي ارتقاي سطح امنيت تراكنش‌هاي بدون حضور كارت در اينترنت، امكان دريافت رمز دوم پويا را فراهم نموده‌اند. # آنجا كه انجام تراكنش‌هاي بانكي و پرداخت از ابتداي دي‌ماه سال جاري صرفا با رمز دوم پويا امكان‌پذير خواهد بود، خواهشمند است هموطنان عزيز به‌منظور دريافت رمز و تاييد شماره تلفن همراه خود به بانك صادركننده كارت خود مراجعه فرمايند. # خاطرنشان مي‌سازد در راستاي پيشگيري از برداشت‌هاي غيرمجاز در فضاي مجازي لازم است صرفا از درگاه‌هاي مجاز بانكي و پرداخت، استفاده و از ارايه اطلاعات در درگاه‌هاي مشكوك جدا خودداري شود. گفتني است بانك‌پاسارگاد جهت جلوگيري از سوءاستفاده از اطلاعات كارت‌هاي بانكي و افزايش امنيت در پرداخت‌ها، از ابتداي آذر سال 1397، امكان بهره‌مندي مشتريان از رمز دوم پويا را فراهم كرده ‌است. به اين ترتيب در صورتي كه شماره تلفن همراه مشتريان تغيير نيافته است، جهت فعال‌سازي و دريافت رمز دوم پويا نياز به مراجعه به شعبه‌هاي اين بانك نيست. مشتريان بانك ‌پاسارگاد مي‌توانند با سهولت از طريق سامانه بانكداري ‌مجازي و يا سامانه موبايل‌بانك (همراه بانك)، رمز پويا را فعال كنند و جهت دريافت رمز دوم پويا صرفا از طريق سامانه موبايل‌بانك (همراه بانك) اقدام كنند. به اين ترتيب كه در سامانه بانكداري‌مجازي از طريق گزينه «مديريت نوع رمز دوم» در بخش «كارت‌هاي من» و در سامانه همراه‌بانك از طريق گزينه فعال/غيرفعال‌سازي رمز يكبار مصرف كارت در بخش «عمليات كارت» امكان فعال‌سازي اين نوع رمز وجود دارد. پس از فعال‌سازي رمز دوم يكبار مصرف، مشتري مي‌تواند در زمان خريد كالا و خدمات روي درگاه‌هاي پرداخت با مراجعه به موبايل بانك (همراه بانك)، قسمت ساير، عمليات كارت را انتخاب كرده و وارد اين بخش شود. سپس با مراجعه به قسمت ساير، گزينه رمز يكبار مصرف كارت را انتخاب و يكي از كارت‌هايي كه پيش از اين رمز يكبار مصرف براي آن فعال شده را انتخاب كند. پس از آن رمز يكبار مصرف به مشتري نمايش داده مي‌شود.

 

افزايش سفر با مترو در يك سال اخير

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با تكذيب ادعاي كاهش مسافران مترو پس از اجراي طرح ترافيك جديد از رشد سفر با مترو در يك سال اخير خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه فرنوش نوبخت در واكنش به اظهارات رييس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران كه گفته بود با اجراي طرح ترافيك جديد آمار استفاده كنندگان از مترو كاهش يافته است، گفت: من نمي‌دانم مبناي اين ادعا چيست، اما اطلاعات دقيق سفرها و كارت‌بليت‌ها وجود دارد و دقيقا نشان مي‌دهد كه در هر روز چند مسافر از كدام ايستگاه‌ها وارد و خارج شده‌اند. او با بيان اينكه ما در روز ۱۳ آبان شاهد ركوردشكني سفر با مترو در اين چند ساله بوديم، گفت: در اين روز دقيقا يك ميليون و ۸۱۲ هزار و ۲۱ نفر با مترو سفر كردند كه نسبت به ۱۳ آبان ۹۷ كه مترو يك ميليون و ۶۷۹ هزار و ۶۸۷ نفر مسافر داشت، شاهد افزايش ۷ درصدي بوديم. نوبخت با تاكيد بر اينكه آمار كل سال ۹۸ نسبت به ۹۷ و آبان امسال هم نسبت به سال گذشته افزايش داشته است، خاطرنشان كرد: ترديدي نداريم كه در يك سال اخير به‌طور مستمر حجم سفرها با مترو افزايش يافته است و طبعا يكي از عوامل موثر بر اين تغيير، اجراي طرح‌هاي جديد ترافيكي بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون