• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4514 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ آبان

چه كسي ازگفت ‌و گومي‌ترسد

منافع ملي را خرج شعارهاي سياسي و دلفريب نمي‌كند و از مُر قانون كوتاه نمي‌آيد. شوراي نگهبان نشان داده هر چند تابع و مطيع قانون است و از نارسايي‌هاي آن نيز گلايه دارد اما تلاش مي‌كند مردم را نسبت به وظايف خود و نقايص قوانين انتخابات آشنا كند.

در همين هفته اخير علاوه بر نشست خبري سخنگوي شوراي نگهبان با حضور رسانه‌هاي مختلف، دو گفت‌وگوي ايشان با خبرگزاري امريكايي آسوشيتدپرس و روزنامه جام جم منتشر و به سوالات آنان پاسخ داده شد. طي يك سال اخير بارها با روزنامه‌نگاران، منتقدان، فعالان رسانه‌اي و سياسي از طيف‌هاي گوناگون، جلسات و گفت‌وگوهاي صريحي صورت گرفته و اگر آنان آنقدر آزادي داشتند كه از سوي افرادي مثل عباس عبدي تحت فشار قرار نگيرند و برچسب‌هاي خاص نخورند حتما خبرهاي آن را علنا اعلام مي‌كردند.

آقاي عبدي! برخي از همفكران سياسي شما در جلسات صريحا مي‌گويند از اعلام جزييات چنين نشست‌ها و گفت‌وگوهايي پرهيز دارند و از سوي شما و دوستانتان مواخذه و بايكوت مي‌شوند! مسائلي كه براي خانم آهنگراني بعد از مصاحبه و گفت‌وگوي ايشان با سخنگوي شوراي نگهبان پيش آمد را يادتان هست؟ از فشارهايي كه به آقاي رهامي پس از جلسات‌شان وارد شد، خبر داريد؟ چه كسي از گفت‌وگو مي‌ترسد؟ 6 سال از دولت مورد حمايت شما مي‌گذرد، چند بار معاون اول رييس‌جمهور-كه همتراز اعضاي شوراي نگهبان است- يا حتي هر يك از وزرا و استانداران حاضر به گفت‌وگوي آزاد و تفصيلي و بدون سانسور با يك رسانه شده‌اند؟ چقدر رييس دولت خود را ملزم به پاسخگويي و اقناع مردم مي‌داند؟ چقدر در تصميمات مهم اجرايي، مردم محرم دانسته شده‌اند؟ راستي خبر داريد در جلسه هيات وزيران، كسي پيشنهاد همه‌پرسي براي گراني بنزين داده باشد؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون