• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4517 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲ آذر

تكذيب خبر مشاجره روحاني و رحيم‌پور‌ازغدي

اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اطلاعيه‌اي خبر منتشر‌ شده در مورد مشاجره در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي را فاقد اعتبار خواند و تاكيد كرد كه جايگاه اطلاع‌رساني و سخنگويي شوراي عالي انقلاب فرهنگي بر عهده دبير اين شوراست.

همچنين اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اين اطلاعيه با ذكر اين نكته كه در جلسات شورا و ارايه مباحث كارشناسي؛ آرا و ديدگاه‌هاي متفاوت وجود دارد، تاكيد كرده است كه رسانه‌ها با انتشار اخبار وحدت‌آفرين و اميدبخش؛ توان فكري كشور را در مسير رشد و پيشرفت هدايت كنند.

روز چهارشنبه خبرگزاري فارس در گفت‌وگو با يكي از اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي از درگيري لفظي حسن رحيم‌پور‌ازغدي و رييس‌جمهوري در جلسه اين شورا خبر داد. بر اساس روايت خبرگزاري فارس گويا رحيم‌پور‌ازغدي از حسن روحاني مي‌خواهد كه در مورد گران شدن بنزين به اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي توضيح دهد، اما اين مساله منجر به درگيري لفظي و در نهايت ترك جلسه از سوي رييس‌جمهوري مي‌شود. اين خبر اما با واكنش اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل دبيرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي روبه‌رو شد.

پيش از اين نيز بهمن‌ماه سال گذشته خبري در مورد درگيري لفظي ميان روحاني با ضرغامي و رحيم‌پور‌ازغدي منتشر شد كه دليل آن انتقاد اين دو عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي از سخنان روحاني در مورد حجاب و فيلترينگ بود. پس از انتشار اين خبر گفته شد كه رييس‌جمهوري خواستار عدم حضور اين دو نفر در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي شده است. همچنين جلسات اين شورا نيز تا مدت‌ها برگزار نشد. پس از وقفه‌اي در برگزاري جلسات شوراي عالي انقلاب فرهنگي و طرح اين شايعه كه جلسات اين شورا بعد از اين به رياست علي لاريجاني برگزار خواهد شد، مجددا جلسات با حضور روحاني، ضرغامي
و ازغدي برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون