• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4521 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ آذر

نگاهي به بازي‌هاي امشب چمپيونز ليگ

نبرد براي صدرنشيني

رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا امشب در گروه‌هاي 4 تا 8 برگزار خواهد شد و احتمالا چهره چند تيم صعودكننده مشخص مي‌شود. در بين 8 ديداري كه امشب در قاره سبز چشم‌ها را به خود خيره خواهد كرد، ديدار تيم‌هاي ليورپول- ناپولي، بارسلونا- دورتموند و چلسي- والنسيا مي‌تواند جذابيت‌هاي فوق‌العاده‌اي داشته باشد.

در گروه E ليگ قهرمانان اروپا امشب تيم‌هاي ليورپول و ناپولي در آمفيلد به مصاف هم خواهند رفت. اين دو تيم هم‌اكنون با 9 و 8 امتياز در رده‌هاي اول و دوم جدول قرار دارند. برنده اين مسابقه مي‌تواند صعود خود به عنوان تيم نخست را قطعي كند. بازي رفت دو تيم در ناپل با برتري دو بر صفر شاگردان آنجلوتي به پايان رسيده بود. اما از آن زمان تاكنون خيلي چيزها در ناپل تغيير كرده است. ناپولي در شرايطي امشب برابر يكي از بهترين تيم‌هاي اروپا حاضر خواهد شد كه تيم كارلتو شرايط خوبي را سپري نمي‌كند. در يك ماه گذشته حواشي زيادي در اردوگاه ناپولي وجود داشته و كار را حتي به زنداني كردن بازيكنان نيز كشانده است. ناپولي اصلا در سري‌آ وضعيت خوبي ندارد و تا رتبه هفتم تنزل پيدا كرده است اما حريفش يعني ليورپول در كمال اقتدار در صدر جدول ليگ برتر انگليس حضور دارد. در ديگر ديدار اين گروه تيم‌هاي سالزبورگ و خنك به مصاف هم مي‌روند كه برنده ديدار مي‌تواند خيالش را بابت حضور در ليگ اروپا راحت كند.

اما در گروه F دو ديدار بسيار حساس برگزار خواهد شد كه مي‌تواند در تعيين سرنوشت گروه موثر باشد. در نيوكمپ تيم بارسلونا كه با 8 امتياز صدرنشين گروه به حساب مي‌آيد ميزبان دورتموند تيم دوم جدول با 7 امتياز است و اينتر 4 امتيازي در خانه اسلاوياپراگ كه 2 امتياز دارد به مصاف اين تيم خواهد رفت. اگر بارسلونا بتواند بازي را برابر دورتموند بحران‌زده ببرد صعودش را مسجل خواهد كرد و در صورت شكست يا تساوي بايد به انتظار ديدار هفته آخر در شهر ميلان مقابل اينتر بنشيند. اينتر نيز در حالي محكوم به برد در شهر پراگ است كه بايد نيم‌نگاهي به بارسلون نيز داشته باشد. وضعيت در اين گروه به‌ گونه‌اي است كه حتي اسلاوياپراگ نيز هنوز روي كاغذ شانس صعود دارد.

اما در گروه G بازي دو تيم زنيت و ليون به بهانه حضور سردار آزمون از اهميت بسزايي برخوردار است. زنيت هم‌اكنون با 4 امتياز سوم است و براي صعود بايد حتما برنده اين ديدار باشد. تيم‌هاي لايپزيش با 9 و ليون با 7 امتياز فعلا در رده‌هاي اول و دوم جدول قرار دارند. زنيت البته براي حضور احتمالي در ليگ اروپا نيز رقيب قدري به نام بنفيكا را پيش رو دارد كه با 3 امتياز قعرنشين است.

اما در گروه H سه تيم 7 امتيازي آژاكس و چلسي و والنسيا براي دو سهميه صعود خواهند جنگيد. چلسي بايد در زمين والنسيا به مصاف اين تيم برود و آژاكس مهمان تيم يك امتيازي ليل است. شاگردان فرانك لمپارد در چلسي بايد براي صعود هر آنچه در توان دارند در ورزشگاه مستايا رو كنند. در مست مقابل خفاش‌ها اميدوارند با استفاده از شرايط ميزباني 3 امتياز را در بندر والنسيا نگه دارند. آنها به خوبي مي‌دانند بازي آخرشان در آمستردام مقابل هلند بسيار سخت‌ خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون