بالاترين امتياز اطلاع از موضوع فعالسازي رمز پويا براي بانك ملي
گزارش پژوهشي ارزيابي مراكز تماس بانكها و موسسات اعتباري با موضوع فعالسازي رمز پويا حاكي از اين است كه بانك ملي ايران توانسته بيشترين ميزان رضايت را از آن خود كند. به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، روابط عمومي بانك مركزي طي يك بررسي پژوهشي، نحوه اطلاعرساني و آموزش رمز پويا به مشتريان را در مراكز تماس بانكها و موسسات اعتباري ارزيابي كرده است. نتيجه اين ارزيابي نشان داده است كه مركز تماس بانك از راهاندازي رمز پويا اطلاع داشته و ميزان اطلاعات ارايه شده توسط مركز تماس «خيلي زياد» بوده است. بر اين اساس، نظر كاربر مركز تماس در خصوص رمز پويا «مثبت» ارزيابي و ميزان رضايت ارزياب از پاسخگويي در خصوص رمز پويا «10 از 10» ثبت شده است. در نتايج اين گزارش آمده كه عدد 40 به عنوان بالاترين رقم شاخص ارزيابي به بانك ملي ايران اختصاص يافته و وضعيت مركز تماس اين بانك در ميزان اطلاع از موضوع رمز پويا در بهترين حالت ممكن يعني «خوب» بوده است. شايان ذكر است، بانك ملي ايران به عنوان بزرگترين و اثرگذارترين بانك در نظام اقتصادي كشور، فرهنگسازي در زمينههاي مرتبط به حوزه اقتصادي و بانكي را هميشه يكي از اصليترين وظايف خود دانسته و در اين زمينه هميشه به مثابه بازويي توانمند، تيم اقتصادي و بانكي را ياري كرده است. اقدامات بانك ملي ايران در زمينه آموزش سواد اقتصادي به كودكان و توليد محتواهاي آموزشي در زمينه مفاهيم بانكداري الكترونيك در سنوات گذشته، نمونه بارزي از نگاه خاص اين بانك به حوزه فرهنگسازي است.