• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4534 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

مالك تالار عروسي مانگه شه ‌و سقز بازداشت شد

گروه اجتماعي| عليرضا رضاپور، دادستان عمومي و انقلاب سقز در حالي از دستگيري مالك تالار عروسي‌اي كه پنجشنبه گذشته دچار سانحه شد و در آن 11 كودك، زن و سالمند جان باختند خبر داد كه او پيش‌تر متواري شده بود. اين در حالي است كه پس از وقوع اين حادثه كريم پدر عروس سقزي توصيفي از آن شب داد كه راه‌هاي خروجي با گذاشته شدن صندلي دچار مانع شده بود.

به گزارش ايرنا دادستان سقز در اين باره گفت: فعلا منتظر تكميل نظريه كارشناسي و اظهارات مالك هستيم تا در صورت تخلف و مشخص شدن ميزان تقصير، حكم بازداشت احتمالي براي افراد ديگري نيز صادر شود.

حادثه تالار مانگه‌شه و شامگاه پنجشنبه بر اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاري رخ داد و باعث كشته شدن 11 نفر و مجروح شدن ۴۸ نفر از مهمانان مراسم عروسي به دليل هجوم آنها به سمت در خروجي و ماندن زير دست و پاي جمعيت شد، در اين حادثه پنج كودك و پنج زن همراه با يك مرد جان باختند.

500 نفر در تالاري كه ‌هزار و ٥٠٠ مترمربع مساحت داشت حضور داشتند كه براساس گزارش پايگاه خبري ركنا بيش از ٦٠٠ متر مجوز ساخت نداشته است.

كريم پدر عروس در توصيف آن شب گفته است: «وقتي گاز آتش گرفت، برق تالار خاموش شد؛ انفجاري رخ نداد اما مردم از ترس به سمت درِ تالار براي خروج هجوم بردند. تعدادي صندلي در جلوي در چيده شده بود، همين هم كار را سخت‌تر كرد. ازدحام به سمت درِ تالار به ‌حدي شدت داشت كه هركس مي‌توانست، بيرون مي‌آمد و هركس هم نمي‌توانست، روي زمين مي‌افتاد و گير مي‌كرد. من اين صحنه‌ها را مي‌ديدم اما چه كاري از دستم برمي‌آمد. چند نفر را نجات دادم اما ميهمانان زياد، رعب و وحشت هم حاكم بود. چه كسي مقصر است. غير از اين نيست كه مالك تالار اين بلا را سر ما آورده. خانه‌خراب‌مان كرده. حالا مالك تالار فراري است. هيچ ردي از او نيست. دامادم درگير ماجراست.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون