• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4542 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱ دي

لزوم ثبت صحيح شماره تلفن‌همراه جهت دريافت رمز پويا

جهت دريافت رمز پويا از طريق كد دستوري #6٭720٭ و ارسال پيامك، ثبت صحيح شماره تلفن همراه در سيستم بانك الزامي است.

به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌‌ پاسارگاد، براساس اعلام بانك ‌مركزي ج.ا.ا. از ابتداي دي، انجام كليه پرداخت‌هاي غيرحضوري مبتني بر كارت، تنها از طريق رمز پويا امكان‌پذير است، از اين رو مشترياني كه به هر دليلي پيامك‌هاي ارسالي
از سوي بانك ‌پاسارگاد را دريافت نمي‌كنند يا اقدام به تعويض سيم‌كارت خود كرده‌اند، بايد جهت اصلاح و ثبت صحيح شماره تلفن ‌همراه خود به شعبه‌هاي اين بانك مراجعه كنند. براساس اين خبر، جهت افزايش امنيت در پرداخت‌هاي غيرحضوري، از ابتداي دي ماه سال جاري و به‌صورت هماهنگ در كليه بانك‌هاي كشور، رمزهاي دوم ايستا غيرفعال شده و انجام تراكنش‌ها از طريق رمز دوم پويا انجام خواهد گرفت. در بانك ‌پاسارگاد نيز از اين تاريخ رمز پويا براي كليه كارت‌هاي نقدي به‌طور خودكار فعال شده و دريافت آن از طريق سامانه همراه‌بانك و كد دستوري #6٭720٭ امكان‌پذير است.
به اين‌ ترتيب كه مشتري مي‌تواند در زمان خريد كالا و خدمات روي درگاه‌هاي پرداخت، با مراجعه به موبايل بانك (همراه‌بانك)، منوي «كارت» و انتخاب گزينه «رمز پويا» رمز يكبار مصرف را دريافت كند. امكان دريافت رمز پويا در سامانه اينترنت ‌بانك نيز جهت انجام عمليات انتقال وجه كارت به كارت فراهم است. همچنين مشترياني كه تلفن همراه هوشمند در دسترس ندارند، مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري #6٭720٭ رمز پويا را از طريق پيامك دريافت كنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت بانك‌ پاسارگاد به نشاني https: //www.bpi.ir مراجعه يا با مركز مشاوره و اطلاع‌رساني به شماره 82890 تماس حاصل كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون