• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4564 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

مدير كل محيط زيست شهرداري تهران:

احتمالا گوگرد منشا بوي نامطبوع تهران است

انتشار بوي نامطبوع و آلودگي صوتي در برخي مناطق تهران بار ديگر سلامتي شهروندان را به خطر انداخت.مدير كل محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران در خصوص انتشار بوي نامطبوع ديروز تهران گفت: احتمالا گوگرد منشا اين بوي نامطبوع است.

شينا انصاري در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اخذ گزارش‌هايي در خصوص انتشار دوباره بوي نامطبوع در برخي مناطق تهران گفت: خوشبختانه دستگاه‌هاي پايش گازها در اختيار ما قرار گرفته است. بر همين اساس ديروز و پس از اخذ گزارش‌هاي انتشار بوي نامطبوع دو تيم در مناطق ۶ و ۷ مشغول نمونه‌برداري شدند البته اين نمونه‌برداري‌ها در مناطق مختلف امروز انجام خواهد شد تا بتوانيم به نتيجه قطعي در خصوص كانون و منشا اين بوي نامطبوع برسيم.

او تاكيد كرد: احتمالا منشا اين بوي نامطبوع گوگرد است اما پس از نمونه‌برداري‌ها و بررسي‌هاي لازم نتيجه به مردم اعلام خواهد شد. علاوه بر بوي نامطبوع تهران، وضعيت آلودگي صوتي نيز در ۱۳ نقطه تهران خطرناك گزارش شده است. بر اساس اطلاعات ايستگاه‌هاي ثابت سنجش صوت در تهران، در ۱۳ نقطه، آلودگي صوتي در مرحله خطرناك قرار دارد. به گزارش مهر، بر اساس اطلاعات منتشر شده از ايستگاه‌هاي ثابت سنجش صوت در تهران، آلودگي صوتي در ۱۵ نقطه در مرحله خطرناك قرار دارد كه نسبت به روز گذشته آلودگي صوتي كاهش يافته است. ايستگاه‌هاي ميدان نماز، خراسان، افسريه، نيروي هوايي، بعثت، منطقه ۱۸، الغدير، نواب صفوي، حكيم، شهيد گمنام، تهرانسر، ستاد بحران ۱۲ و آذري ايستگاه‌هايي هستند كه شاخص آنها بالاي ۷۰ و خطرناك است. همچنين ۱۱ نقطه داراي شاخص آزاردهنده و ۵ نقطه نامناسب براي كودكان و بيماران است و از ميان ايستگاه‌هاي ثابت سنجش صوت در تهران فقط دو نقطه وضعيت مناسب و سالم دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون