• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4599 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند

پيدا و پنهان

قحطي و كمبود كالا وجود ندارد

حسين مدرسي‌خياباني، قائم‌مقام وزير صمت با حضور در برنامه پايش ضمن اشاره به اين موضوع كه كالا به اندازه كافي دپو كرده‌ايم، خاطرنشان كرد: با ذخاير عظيمي كه از كالاهاي اساسي ايجاد كرديم در طول سال منتظر بوديم تا تقاضايي ايجاد شود و اين كالاها را روانه بازار كنيم كه اكنون اين فرصت ايجاد شده است. او در بخش ديگري از سخنان خود ضمن رد كمبود كالا در كشور گفت: افراد بايد به چشم خود بيشتر از اخبار اعتماد كنند. قائم‌مقام وزير صمت درباره بيكار شدن كارگران به علت آثار سوء ناشي از ويروس كرونا افزود: به نظرم بايد به سمت كسب و كارهاي اينترنتي برويم و مشاغل ديگري را فعال كنيم تا اين دوره را پشت سر بگذاريم .

كاهش تا ۶ ميليوني قيمت خودرو

كروناويروس و نگراني‌هاي ناشي از آن بر بازار خودرو نيز بي‌تاثير نبوده است. بررسي بازار نشان مي‌دهد كه نسبت به هفته گذشته كاهش ۵۰۰ هزار توماني تا ۶ ميليون توماني در قيمت خودروهاي پرتيراژ داخلي رخ داده است. مقايسه قيمت خودروهاي پرتيراژ داخلي در بازار روز شنبه نسبت به هفته گذشته نشان مي‌دهد كه به‌رغم نزديك شدن به روزهاي پاياني سال كه هميشه با تب‌وتاب خريد خودرو همراه بوده و اين بازار را پررونق و قيمت‌هار ا صعودي مي‌كرد، اكنون تحت تاثير كرونا ويروس، بازار خودرو نيز آرام شده و نزولي پيش مي‌رود؛ به‌طوري كه كاهش ۵۰۰ هزار توماني تا ۶ ميليوني قيمت‌ها در بازار خودرو نسبت به هفته گذشته ايجاد شده است.

بازار مواد ضدعفوني ‌ تا 10 روز ديگر عادي مي‌شود

بختيار علم‌بيگي، رييس هيات‌مديره انجمن صنايع شوينده، بهداشتي و آرايشي از پيوستن توليدكنندگان شوينده به توليد محصولات ضدعفوني خبر داد و گفت: كارخانه‌هاي شوينده پيش از شروع ويروس كرونا محصولات ضدعفوني توليد نمي‌كردند، اما اكنون مقدمات توليد اين محصولات فراهم شده و كالاهاي جديد از امروز توليد و به صورت گسترده توزيع خواهد شد. علم‌بيگي همچنين با بيان اينكه داروخانه‌ها در اولويت دريافت توليدات جديد هستند، وعده داد كه تا كمتر از ۱۰ روز ديگر وضعيت بازار محصولات ضدعفوني عادي شود.

ارتباط با سازمان برنامه و بودجه فقط الكترونيكي يا پيامكي

به منظور پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و كاهش مراجعات، سازمان برنامه و بودجه انجام تمامي مكاتبات مربوط به اين سازمان را فقط به صورت الكترونيكي و شبكه پيام دولت اعلام كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون