• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4611 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

ركورد توليد روزانه در شركت فولاد خوزستان شكسته شد

عبور از توليد روزانه ۱۳ هزار تُن شمش فولاد

با عبور از توليد سيزده هزار تُن شمش فولاد، براي چهارمين مرتبه پياپي، ركورد توليد روزانه در شركت فولاد خوزستان شكسته شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومي و به نقل از محمود لندي معاون بهره‌برداري، فولاد‌مردان موفق شدند با همت و تلاش مثال‌زدني در دوازدهمين روز از آخرين ماه سال به ركورد توليد تحسين‌برانگيز روزانه سيزده هزار و هفتاد و پنج تُن شمش فولاد دست پيدا كنند. اين ركورد در حالي به دست آمد، كه به دليل جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، ساعات كاري كاركنان فولاد خوزستان كاهش داشته و از طرفي در هفته‌هاي اخير اين شركت به دليل برودت هوا در فصل زمستان با محدوديت شديد گازرساني مواجه بود. همچنين به اين موارد، تشديد تحريم‌هاي ظالمانه امريكا را نيز بايد اضافه نمود.
محمود لندي در ادامه گفت: امسال توانستيم با انجام برنامه‌هاي تعميراتي منظم، برنامه‌ريزي مدون، تلاش خستگي‌ناپذير فولاد مردان در واحدهاي مختلف و عينيت بخشي به شعار «ما مي‌توانيم»، براي چهارمين مرتبه و در كمتر از سه‌ماه ركورد توليد روزانه را ارتقا دهيم. عبور از توليد سيزده هزار تُن شمش فولاد در روز، براي اولين بار در تاريخ فولاد خوزستان نويد بخش آينده درخشان در روزهاي پيش روي اين شركت است.
معاون بهره‌برداري شركت فولاد خوزستان تقاضاي بازارهاي خارجي براي محصولات اين شركت را نشانه كيفيت برتر آن دانست و افزود: در سال‌هاي اخير، فولاد خوزستان همواره تامين بازار داخل كشور را اولويت خود قلمداد كرده و مازاد آن را به‌طور مستمر به كشورهاي مختلف جهان صادر نموده است. همچنين ارز‌آوري قابل توجه صادرات محصولات فولاد خوزستان نام اين شركت را در ميان صادركنندگان برتر كشور جاي داده است.  لندي افزود: كسب رضايت مشتري، مرغوبيت كالا، تحويل به موقع و پايدار و ارايه محصولات و شرايط پرداخت رقابتي از جمله مواردي هستند كه باعث شده، محصولات فولاد خوزستان در بازار بين‌‌المللي از ديگر رقبا پيشي بگيرد.
معاون‌ بهره‌برداري فولاد خوزستان در پايان اظهار داشت: توليد پايدار و حفظ كيفيت، دو اصل مهم در شركت فولاد خوزستان به شمار مي‌آيد و با تكيه بر متخصصان داخلي و به‌كارگيري تجهيزات به روز در كنار تعهد و تلاش كاركنان فولاد خوزستان، تحريم‌ها را بي‌اثر مي‌كنيم. اميدوارم همكاران تلاشگر با همدلي و توجه به توصيه‌هاي پزشكي در راستاي حفظ سلامت خود و خانواده و شكست ويروس كرونا موفق عمل نموده و كسب اين دستاوردها براي مجموعه فولاد خوزستان تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون