• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4611 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند

افتتاح خط توليد ماسك تنفسي به سفارش شركت فولاد خوزستان

شركت فولاد خوزستان در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي، حفظ سلامت شهروندان و جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، خط توليد ماسك تنفسي خود را با سفارش به شركت برديا جنوب افتتاح كرد.
به گزارش روابط‌ عمومي، اين افتتاحيه عصرگاه ۱۷ اسفند ماه ۹۸ با حضور غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌‌پور امام جمعه خرمشهر، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي‌پور امام جمعه آبادان و علي محمدي مديرعامل فولاد خوزستان و هيات همراه در شركت برديا جنوب واقع در شهرك‌ صنعتي خرمشهر انجام شد.
استاندار خوزستان در مراسم افتتاحيه گفت: فولاد خوزستان در همه حال به دنبال خدمت‌رساني به شهروندان است و امروز نيز با افتتاح خط توليد ماسك تنفسي از سوي اين شركت گام موثري در راستاي حفظ سلامت هم استاني‌هاي عزيز برداشته شده است و جا دارد از همت مهندس محمدي، مديرعامل فولاد خوزستان تقدير نمايم.
وي افزود: ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي از سوي فولاد خوزستان بي‌نظير است و اين اقدام كمك شاياني به حوزه بهداشت و سلامت استان خواهد كرد و با همت مسوولان اين شركت و شركت برديا جنوب قرار است، ماسك‌هاي فيلتر‌دار نيز به زودي توليد شود.
گفتني است، ماسك‌‌هاي ياد شده از پارچه ۱۰۰ درصد كتان و بدون پوليستر، يك بار پيش از ورود به خط توليد و بار ديگر پس از خروج از خط توليد از دستگاه فيوزينگ با گرماي ۱۸۰ درجه استرليزه مي‌شوند همچنين خط توليد شامل: دولتا كاري، سردوزي، پيلي‌‌دوزي، نصب‌كش و بسته‌بندي مي‌باشد.
اين گزارش حاكي است، اين خط توليد توانايي آماده‌سازي روزانه 4 هزار ماسك براي توزيع ميان مردم مناطق محروم، بيمارستان‌‌ها و مراكز درماني را دارا مي‌باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون