• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4631 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ ارديبهشت

پيام

پيام تسليت رهبري به ‌مناسبت درگذشت آيت‌الله اميني

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي درگذشت عالم مجاهد و انقلابي مرحوم آيت‌الله آقاي حاج شيخ ابراهيم اميني را تسليت گفتند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است: «درگذشت عالم مجاهد و پارسا مرحوم آيت‌الله آقاي حاج شيخ ابراهيم اميني رضوان‌الله‌عليه را به حوزه مبارك قم و فضلا و علاقه‌مندان و مستفيدان از آثار قلمي آن مرحوم و به ويژه خاندان مكرّم ايشان تسليت عرض مي‌كنم. عمر بابركت اين عالم بزرگوار يكسره در راه علم و كسب و نشر معارف اسلامي و نيز مجاهدت سياسي و اجتماعي و حضور فعال در مناصب رسمي نظام جمهوري اسلامي همچون امامت جمعه و عضويت در مجمع تشخيص مصلحت و مجامع تصميم‌گير حوزوي، مصروف گرديده است، همچنان‌كه سلوك فردي ايشان نمونه چشم‌نوازي از پارسايي و پرهيزگاري و بي‌اعتنايي به جاذبه‌هاي مادي را مجسّم ساخته است. رحمت خدا بر اين روحاني انقلابي و صادق و مجاهد باد. از خداوند متعال مغفرت و رضوان الهي براي ايشان مسألت مي‌كنم.»


پاسخ رهبري به نامه قرائتي در مورد ترويج و تفسير قرآن

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام قرائتي مبني بر لزوم ترويج و تفسير قرآن نوشتند: «بعدالسلام خداوند به جنابعالي توفيق عطا فرموده است و اميدواريم آن را افزايش دهد. حقير با كار براي ترويج قرآن و تفسير كاملا موافقم.» بخش فقه و معارف پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري، همزمان با فرارسيدن ماه مبارك رمضان، متن پاسخ رهبر معظم انقلاب و نامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين محسن قرائتي را منتشر كرد.
بنا بر اين گزارش، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محسن قرائتي در ارتباط با اهميت قرآن و ضرورت كار براي ترويج و تفسير آن مرقوم داشتند: «بعدالسلام خداوند به جنابعالي توفيق عطا فرموده است و اميدواريم آن را افزايش دهد. حقير با كار براي ترويج قرآن و تفسير كاملا موافقم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون