• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4631 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ ارديبهشت

ويژه

ركوردهاي ذوب آهن اصفهان  در توليد، فروش و صادرات

ذوب آهن اصفهان با همت تلاشگران خود در سال ۱۳۹۸ موفق به ثبت ركوردهايي در توليد، فروش و صادرات و اين موفقيت‌ها با وجود مشكلات عديده سال گذشته از جمله كمبود شديد مواد اوليه و نقدينگي و شيوع بيماري كرونا حاصل شد. منصور يزدي‌زاده، مديرعامل ذوب آهن اصفهان با بيان اين خبر گفت: با وجود آنكه در سال گذشته با مشكلات بسياري مواجه بوديم در بخش توليد با ۵ درصد افزايش نسبت به سال ۱۳۹۷ به عدد ۲ ميليون و ۵۲۶ هزار تن توليد چدن رسيديم كه منجر به ثبت ركورد جديدي در توليد سالانه اين شركت با دوكوره بلند شد و در تاريخ ذوب آهن نيز دومين ركورد توليد سالانه محسوب مي‌شود. وي افزود: در بخش فروش نيز به لحاظ درآمد و تناژ ركورد زديم و همچنين با يك ميليون و ۲۰۰ هزار تن صادرات، در اين بخش و همچنين به لحاظ درآمدزايي ركورد جديدي در اين شركت ثبت شد كه جزييات آن پس از افشا در سامانه كدال، قابل انتشار خواهد بود. مديرعامل ذوب آهن در خصوص شرايط كنوني ارزش سهام اين شركت گفت: بزرگ‌ترين مشكل ما اين است كه ميزان سهم شناور ذوب آهن اصفهان بسيار بالاست و متاسفانه نوسان‌گيران در اين بازار جولان مي‌دهند. البته تا آنجا كه موفق به اخذ موافقت هيات مديره شديم، بازارگرداني كرديم و آنچه در توان ما بود، انجام داديم.


حمايت 3 هزار و 525 ميليارد ريالي بانك صادرات از «دانش‌بنيان‌ها»

بانك صادرات ايران طي سال 98 با پرداخت بيش از 3 هزار و 525 ميليارد ريال تسهيلات از شركت‌هاي‌ دانش‌بنيان حمايت كرد. به گزارش روابط ‌عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك 
در راستاي تقويت نيروهاي خلاق و جوانان باانگيزه كشور ضمن گشايش دفتر و باجه ويژه حمايت از نوآوري در محل صندوق نوآوري و شكوفايي رياست ‌جمهوري، حمايت از ايده‌ها‌ي نو شركت‌هاي دانش‌بنيان را با پرداخت بيش از  27 فقره تسهيلات بالغ بر 3 هزار و 525 ميليارد ريال طي سال 98 محقق كرد و علاوه بر اين، با صدور مصوبه لازم، 7 فقره تسهيلات به ارزش بالغ بر يك هزار و 910 ميليارد ريال نيز آماده پرداخت به شركت‌هاي دانش‌بنيان است. همچنين اين بانك براي تسهيل فعاليت‌ها و تداوم تلاش‌هاي صورت گرفته در اين شركت‌ها، طي سال 98 بيش از 27 فقره ضمانتنامه به ارزش بيش از 152 ميليارد ريال براي آنها صادر كرد و علاوه بر آن، مصوبه صدور 894 ميليارد ريال ضمانتنامه جديد نيز براي حمايت از شركت‌هاي دانش‎بنيان، اخذ شده است.


'مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده بانك آينده برگزار شد

مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده بانك آينده به منظور تعيين حسابرس مستقل و بازرس قانوني و انتخاب روزنامه كثيرالانتشار بانك با حضور بيش از 55 درصد سهامداران روز پنجشنبه 4 ارديبهشت‌ماه برگزار شد. اين جلسه با رياست شعبان مرادي و حضور يدالله زحمتكش به عنوان منشي جلسه و مهران صمصامي و جمشيد اقبال‌پور ناظران جلسه، در سالن همايش موسسه انديشه معين و ضمن رعايت موارد بهداشتي برگزار شد. در اين جلسه در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانوني صحبت شد و از ميان چهار كانديداي پيشنهادشده بعد از راي‌گيري نهايتا موسسه حسابرسي فاطر انتخاب و معرفي شد. همچنين روزنامه‌هاي دنياي اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌هاي كثيرالانتشار بانك آينده برگزيده شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون