• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4651 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

ويژه

شاخص‌هاي مهم پروژه نورد گرم شماره ۲ فولاد مباركه

حميدرضا عظيميان، مديرعامل فولاد مباركه در جلسه تشريح سياست‌هاي فولاد مباركه در احداث خط نورد گرم شماره ۲ اين شركت كه با حضور بخشي از پيمانكاران توانمند اين حوزه برگزار شد، از دو شاخص «كيفيت» و «سرعت» به عنوان مهم‌ترين مولفه‌هاي اجراي اين خط نورد منحصربه‌فرد ياد كرد. وي با تاكيد بر مزيت‌هاي اجراي اين پروژه تصريح كرد: با اجراي اين خط جديد، ظرفيت توليد انواع ورق، به‌ويژه ورق‌هاي فولادي خاص، به ۸ ميليون تن افزايش خواهد يافت و در كنار اين پروژه، ۵۲ پروژه جنبي ديگر نيز آغاز خواهد شد كه حجم عظيمي از فعاليت‌هاي مرتبط، اشتغال و رونق اقتصادي براي كشور ايجاد خواهد كرد. مهندس عظيميان نبود هيچ‌گونه انحصار در ساخت اين خط را از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مراحل ساخت آن دانست و گفت: شركت‌هاي برنده مناقصه در بخش‌هاي مختلف مي‌توانند از ظرفيت‌هاي ساير شركت‌ها به‌خوبي استفاده كنند. در واقع آنها مي‌توانند كارها را در قالب كنسرسيوم‌هاي مجزا با كيفيت و سرعت مطلوب انجام دهند. عظيميان با اشاره به اينكه ۵۵ درصد تجهيزات مكانيكي و برقي اين پروژه با استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي ساخته و نصب خواهد شد، خاطرنشان كرد: مصمم هستيم با حمايت دولت محترم و همكاري و همدلي شركت‌هاي سازنده داخلي و پيمانكاران مربوطه، اين ابرپروژه را در مدت ۳۰ ماه به سرانجام برسانيم.

نشست مشترك معاون وزير ارشاد با برخي مديران مناطق آزاد

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومي، مديران روابط عمومي مناطق آزاد كشور در نشست دو روزه خود با مرتضي بانك، مشاور رييس‌جمهور و دبيرشوراي عالي مناطق آزاد و محمد خدادي معاون امور مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار و گفت‌وگو كردند. به گزارش مديريت روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلي، دبير شوراي عالي مناطق آزاد با تصريح بر اينكه روابط عمومي‌ها؛ دستاوردها را صادقانه و واقع‌گرايانه به مخاطبان اطلاع‌رساني كنند، اضافه كرد: اهميت ارتباطات در عصر حاضر بيانگر نقش مديران روابط عمومي به عنوان پرچم‌داران معرفي دستاوردهاي سازمان‌هاي مناطق آزاد در كشور است و باتوجه به نقش رسانه و ارتباطات در دنياي حاضر به عنوان عصر ديجيتال و الكترونيك، توجه ويژه به سه حوزه‌آي تي، مالي و روابط عمومي مي‌تواند سبب جهش پيشرفت و توسعه سازمان‌هاي مناطق آزاد كشور شود.

بانوي مدال‌آور مشاور مديرعامل منطقه آزاد انزلي شد

با حكمي از سوي مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي خانم نسيم بن يعقوب قهرمان قايقراني و از مدال‌آوران بندرانزلي به عنوان مشاور مديرعامل در امور ورزشي منصوب شد. به گزارش مديريت روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلي در حكم انتصاب مشاور ورزشي مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي به انجام برنامه‌ريزي به منظور ايجاد و توسعه ورزش‌هاي پايه، توسعه ورزش‌هاي قهرماني و همگاني، برگزاري رقابت‌هاي ورزشي در رشته‌هاي مختلف و در سطوح بين‌المللي، ملي و استاني، تدوين برنامه‌هاي عملياتي و تقويم ورزشي، برنامه‌ريزي جهت شناسايي و تجليل از نخبگان و قهرمانان ورزشي و استفاده از توان تخصصي و مشورت با متخصصان حوزه ورزش تاكيد شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون