• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4697 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۳۰ تير

ويژه

توليد روزانه ۲۰۰ دستگاه دناپلاس توربو اتوماتيك در ايران خودرو

مدير پروژه خودروي دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك اعلام كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، مرحله توليد اين محصول از ابتداي خرداد امسال آغاز شده است.به گزارش ايكوپرس، حسن بهلولي گفت: با همكاري زنجيره تامين و رسيدن به اهداف كيفي تعيين شده، قرار است روزانه ۲۰۰ دستگاه خودروي دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك در ايران خودرو توليد شود. وي با اشاره به اينكه دناپلاس اتوماتيك از استانداردهاي آلايندگي و زيست محيطي مصوب و ملي عبور مي‌كند، خاطرنشان كرد: اين خودرو بر اساس سليقه مصرف‌كنندگان و بدون بهره‌گيري از مشاوران خارجي و توسط مهندسان ايران خودرو طراحي و توليد شده است. بهلولي مزيت‌هاي اين خودرو را، دارا بودن گيربكس شش سرعته، برخورداري از سيستم فرمان برقي، فيچرهاي استاندارد و به‌روز، فرمان‌پذيري خوب، راحتي سرنشين، ضريب ايمني بالا، سيستم خنك‌كاري موتور با طراحي روز عنوان كرد. مدير پروژه خودروي دناپلاس توربوشارژ اتوماتيك، با اشاره به انجام فعاليت‌هاي مركز تحقيقات ايران خودرو بدون بهره‌گيري از مشاوران خارجي در اين پروژه، جلوگيري از خروج ارز را از جمله نتايج اين اقدام دانست.

احداث و بهره‌برداري از 7 تصفيه‌خانه فاضلاب

مديرعامل شركت آبفا استان اصفهان گفت: در 10 سال گذشته 7 تصفيه‌خانه فاضلاب در شهرهاي خوانسار، نجف‌آباد، هرند، اژيه، داران، بويين، سده و ورنامخواست با اعتباري بالغ بر 105 ميليارد تومان در مدار بهره‌برداري قرار گرفت. همچنين دو پكيج فاضلاب مسكن مهر نيز در شهرهاي نطنز و فريدونشهر با اعتباري بالغ بر 4 ميليارد تومان مورد بهره‌برداري قرار گرفت. هاشم اميني با بيان اينكه در سال‌هاي اخير احداث تصفيه‌خانه فاضلاب در شهرهاي تيران و چادگان عملياتي شده است، عنوان كرد: در سال گذشته فاز توسعه‌اي تصفيه‌خانه فولادشهر اجرايي شد، اين در حالي است كه هم‌اكنون احداث تصفيه‌خانه فاضلاب در شهرهاي چادگان و نطنز و فاز توسعه تصفيه‌خانه فاضلاب فولادشهر به پيشرفت فيزيكي 40 درصد رسيده است.

پيام مديرعامل به مناسبت آغاز شصت‌و دومين سال خدمت بيمه البرز

مديرعامل شركت بيمه البرز در پيامي 28 تيرماه، شصت و يكمين سالروز تاسيس اين شركت را تبريك گفت. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، محسن پوركياني، مديرعامل اين شركت با صدور پيامي شصت و يكمين سالگرد تاسيس بيمه البرز را به همه كاركنان، نمايندگان، مشتريان و سهام‌داران اين شركت تبريك گفت. متن پيام به شرح زير است: بيست و هشتم تيرماه يادآور تاسيس بيمه البرز است. نهالي كه شصت و يك سال قبل كاشته شد، اكنون درختي تنومند و مستحكم است كه با تكيه بر دانش، تخصص، حرفه‌اي‌گري و به كارگيري فناوري‌هاي نوين اعتماد مشتريان را بيش از پيش به خود جلب كرده است؛ بدون ترديد با همت و تلاش همه اعضاي خانواده، بيمه البرز بالنده‌تر از گذشته در مسير رشد و اعتلاي صنعت بيمه و اقتصاد كشور گام برخواهد داشت. امروز بيمه البرز مفتخر است كه با همت مديران، كاركنان و شبكه فروش توانا، كارآمد و پاكدست خود وارد شصت و دومين سال خدمت‌رساني به مشتريان شده و توانسته با وجود تحريم‌هاي غيرقانوني، شيوع بيماري كرونا و ديگر مشكلات از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي خود در راستاي حفظ وتوسعه رونق اقتصادي كشور گام بردارد.

حمايت بانك آينده از شركت‌هاي دانش بنيان آسيب‌ديده از كرونا

بانك آينده، در سال جهش توليد و با هدف تقويت، تأمين مالي و حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان، مرحله سوم پرداخت تسهيلات به اين شركت‌ها را آغاز كرد. در نشستي كه در سالن همايش‌هاي صندوق نوآوري و شكوفايي با حضور دكتر محمد فطانت مدير عامل بانك آينده، مديران عامل بانك‌هاي كارآفرين و صنعت و معدن و مديران اين صندوق و در آيين برگزاري آغاز مرحله سوم حمايت از كسب و كارهاي آسيب ديده از كرونا ويژه شركت‌هاي دانش‌بنيان متوسط و بزرگ برگزار شد، ايشان بر لزوم حمايت از صنايع دانش‌بنيان، به خصوص در شرايط همه‌گيري ويروس كرونا، تأكيد كرد. مديرعامل بانك آينده بيان كرد: بانك آينده، مفتخر است تا كماكان، با چابكي و تسريع در انجام امور، با پرداخت تسهيلات به شركت‌هاي دانش‌بنيان، به خصوص شركت‌هاي آسيب ديده از ويروس كرونا، حمايت‌هاي لازم را انجام دهد تا اين شركت‌ها، به خصوص شركت‌هاي فعال در حوزه سلامت و درمان، با توليدات خود كمك كنند تا از اين شرايط بحراني كرونا، با موفقيت عبور كنيم. پرداخت تسهيلات مرحله سوم با نرخ 9 درصد و بازپرداخت 18 ماهه و براي شركت‌هاي دانش‌بنيان متوسط و بزرگ است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون